@Lanre yazacak olduğun şeylerin tepki görebileceğini düşünüp bunları İngilizce yazayım bari tepki almam deyip ve ban yemekten korkup böyle yazman bile garip geldi bana.
Bilemiyorum başkasına garip gelmeyebilir ama şu konuda takındığın tavır hiç hoşuma gitmedi.
Komplo teorisi sıktın attın ve ardından sana eğer böyle bir durum varsa kanıtla video çek/karşılaştır dedim ve sen bunun komik olmadığını söyledin. Ne diyebilirim ki? @Maxwelloconner @SebastianCastellanos xd
@Maxwelloconner , @SebastianCastellanos arkadaşlar neden diyaloğa giriyorsunuz @Lanre ninde site adminlerinden bir farkı yok. Adam inanmak istemiyor böyle bir sorun yok diyor. O kadar video vs paylaşım var ama adam hâlâ ''sorunu ıspatlamak istiyorsanız'' gibi ifadeler kullanıyor. Ne diyelim beddua mı edelim sanada olsun bu sorun diyeboşverin böyle görüntüye alışmalıyız artık. Sadece pcde değil pcyi tvye bağladıktan sonra tvde de oldu bu titreme. ama kime ne anlatıyoruz boş...
Komplo teorisinden kasıt. Telefonlarda uygulanan güncelleyerek kasma, takılmalara sebep olan planlı eskitme bir diğer adıyla planlı yenileme uygulamasını kast ediyor. Neden donanım üreticileride bunu yapmasınlar demek istiyor. Kendi düşüncem bu yönde.
Bak işte aynı yola çıkıyor. Modern oyunlar modern sistem donanımları istiyor. Yani planlı yenileme. Güncellemeler ile elimizdeki geçmiş yılların donanımları artık oyunlarda çamur gibi görüntü vermesine sebep oluyor
Çünkü bunun donanımla ve işletim sistemi ile bir ilgisi yok. Modern oyunların kullandığı rendering teknikleri, texture streaming kullanımı ve donanımsal limitasyonlar ile alakalı bir problem.
Bu söylediklerini sen kendi sisteminde uyguluyor musun merak ediyorum. SGSSAA demişsin sen bu ayarı açmadan oynayabiliyor musun? Neden Yazılımcıların çözmesi gereken bir sorunu çözmedikleri için düşük FPS de kasarak oynayayım. Biraz mantıklı ol lütfen.AA yükselt. Gölge ayarlarını editle. SSAA kullan. NVIDIA panelden SGSSAA kullan. Oyunun sorununu genel bir problem olarak dayatmak ne demek? Oyun deferred rendering kullanıyor ve open world bir oyun. xbox 360 ve ps3 temel görülüp çıkarılmış bir oyun. Grafiklerinin hem 5 yıldızlı olmasını hemde kasmamasını bekleyemezsin.
Bu durum bütün open world oyunlarda mevcut. Bu durumu etkileyen ayarlarise LOD/Draw Distance olarak geçiyor. Ama bunları limiti çoğu zaman hardcoded olduğundan dolayı olduğunda fazla bir şekilde açamıyorsun. Skyrim de de aynı sorunlar var Witcherda da aynı sorunlar var GTA IV de de aynı sorunlar var. FFXV de de aynı sorunlar var. Bu durumu düzeltemessin. Eğer herşeyi bütünüyle renderlamaya çalışırsan bunu sadece RTX 2080 Ti i9 9900k sistemi olan insanlar görebilir. Ama görse bile alabileceği max FPS 10/15 olur.
7/8 sene içinde 8K ya geçtiğimiz zaman bu tarz sorunlar kalmayacaktır ama şuanda böyle limitlerin bulunması mecburi
düşük FPS de kasarak oynayayım. Biraz mantıklı ol lütfen.
Çünkü bunun donanımla ve işletim sistemi ile bir ilgisi yok. Modern oyunların kullandığı rendering teknikleri, texture streaming kullanımı ve donanımsal limitasyonlar ile alakalı bir problem.
Bence de. Hatta bunun ilk örneği Tesladır. Tesla'nın ölümünün ya da bizden saklanan "suikastinin" sebeplerinden biri de elektriği insanlara bedava üretip bunu bedava dağıtılmasını istemesinden kaynaklı. Eğer Tesla öldürülmeseydi şuanda elektriğe para ödemiyorduk.
Peki aynı oyunları bu sorun olmadan oyun içi ayarlardan bahsettiğin şekilde Ultra ayarlara alıp bu sorunu yaşamıyorsan ve biz aynı şeyleri yapmamıza rağmen sorun yaşıyorsak bunun mantıklı bir açıklaması var mı? Sadece bu sitenin arama motoruna anti-aliasing yazsan sayfalarca bu sorundan etkilenen kullanıcı bulursun. "Sen 1080p de smooth oynuyorsun ben neden 1080p de smooth oynayamıyorum" durumundan bu kadar kullanıcı etkilenirken sen hala burada oyunları suçluyorsun. Üst komşuma RX 570 tabanlı sistem mevcut ve aynı oyunu oynuyoruz: Far Cry New Dawn. Fakat aynı ayarlarda oynamamız rağmen (ikimizde de TAA seçili) benim aldığım görüntü rezalet. Bu monitor veya kablo veya elektrik ile ilgili de değil denendi. Hala neyi anlamamaya çalışıyorsun cidden merak ediyorum. Bu sorun sadece anti-aliasing değil bu sorun ayrıca düşük çizim kalitesi ve kısa mesafeli çizim sorunu.Yazılımcıların bu problemi nasıl çözmesini bekliyorsun? Yazılımcıların hiçbirşeyi kısmadan oyunları piyasaya sürmesini mi? Bak buna bir örnek vereyim. Dying Light ilk çıktığında bunu yaptı. Ancak ne oldu biliyor musun? Oyunun optimizasyonu iyi olmasına rağmen düşük FPS aldıklarını söyledi. Yapımcılar 1.2.1 patchinde Draw Distance ayarını %120 düşürmek zorunda kaldı.
Madem yapımcıları eleştiriyorsun o zaman lütfen bizi bu ızdıraptan kurtarıp FPS düşürmeden ve kastırmayan bir Anti-Aliasing tekniği geliştirip yeni bir rendering sistemi kodlayabilir misin?
Hayır bunlar nasıl yorumlar cidden anlamıyorum. Öyle bir konuşuyorsun ki görende sanıcakki bu adam Unreal Engine'ı kodladı gelip technopatta adalet dağıtıyor.
Bu da RX 590'dan çektiğim video. Uzaktaki çitlere bak.Yazılımcıların bu problemi nasıl çözmesini bekliyorsun? Yazılımcıların hiçbirşeyi kısmadan oyunları piyasaya sürmesini mi? Bak buna bir örnek vereyim. Dying Light ilk çıktığında bunu yaptı. Ancak ne oldu biliyor musun? Oyunun optimizasyonu iyi olmasına rağmen düşük FPS aldıklarını söyledi. Yapımcılar 1.2.1 patchinde Draw Distance ayarını %120 düşürmek zorunda kaldı.
Madem yapımcıları eleştiriyorsun o zaman lütfen bizi bu ızdıraptan kurtarıp FPS düşürmeden ve kastırmayan bir Anti-Aliasing tekniği geliştirip yeni bir rendering sistemi kodlayabilir misin?
Hayır bunlar nasıl yorumlar cidden anlamıyorum. Öyle bir konuşuyorsun ki görende sanıcakki bu adam Unreal Engine'ı kodladı gelip technopatta adalet dağıtıyor.
Peki aynı oyunları bu sorun olmadan oyun içi ayarlardan bahsettiğin şekilde Ultra ayarlara alıp bu sorunu yaşamıyorsan ve biz aynı şeyleri yapmamıza rağmen sorun yaşıyorsak bunun mantıklı bir açıklaması var mı? Sadece bu sitenin arama motoruna anti-aliasing yazsan sayfalarca bu sorundan etkilenen kullanıcı bulursun. "Sen 1080p de smooth oynuyorsun ben neden 1080p de smooth oynayamıyorum" durumundan bu kadar kullanıcı etkilenirken sen hala burada oyunları suçluyorsun. Üst komşuma RX 570 tabanlı sistem mevcut ve aynı oyunu oynuyoruz: Far Cry New Dawn. Fakat aynı ayarlarda oynamamız rağmen (ikimizde de TAA seçili) benim aldığım görüntü rezalet. Bu monitor veya kablo veya elektrik ile ilgili de değil denendi. Hala neyi anlamamaya çalışıyorsun cidden merak ediyorum. Bu sorun sadece anti-aliasing değil bu sorun ayrıca düşük çizim kalitesi ve kısa mesafeli çizim sorunu.
Ve bu sorun firmaların dandik güncellemelerinden sonra baş gösterdi.
Zaten bu sorun senin bilgisayarında yoksa sen attığımız bütün videoları temiz göreceksin. Çünkü sorun bizim yazılımlardan. Ayrıca hastalıktan bahsetmiştin. Milyonlarca kişi aynı anda aynı hastalığa yakalandı. Çok mantıklı(!)
Bu da RX 590'dan çektiğim video. Uzaktaki çitlere bak.
Yazılımcıların bu problemi nasıl çözmesini bekliyorsun? Yazılımcıların hiçbirşeyi kısmadan oyunları piyasaya sürmesini mi? Bak buna bir örnek vereyim. Dying Light ilk çıktığında bunu yaptı. Ancak ne oldu biliyor musun? Oyunun optimizasyonu iyi olmasına rağmen düşük FPS aldıklarını söyledi. Yapımcılar 1.2.1 patchinde Draw Distance ayarını %120 düşürmek zorunda kaldı.
Madem yapımcıları eleştiriyorsun o zaman lütfen bizi bu ızdıraptan kurtarıp FPS düşürmeden ve kastırmayan bir Anti-Aliasing tekniği geliştirip yeni bir rendering sistemi kodlayabilir misin?
Hayır bunlar nasıl yorumlar cidden anlamıyorum. Öyle bir konuşuyorsun ki görende sanıcakki bu adam Unreal Engine'ı kodladı gelip technopatta adalet dağıtıyor.
Peki aynı oyunları bu sorun olmadan oyun içi ayarlardan bahsettiğin şekilde Ultra ayarlara alıp bu sorunu yaşamıyorsan ve biz aynı şeyleri yapmamıza rağmen sorun yaşıyorsak bunun mantıklı bir açıklaması var mı? Sadece bu sitenin arama motoruna anti-aliasing yazsan sayfalarca bu sorundan etkilenen kullanıcı bulursun. "Sen 1080p de smooth oynuyorsun ben neden 1080p de smooth oynayamıyorum" durumundan bu kadar kullanıcı etkilenirken sen hala burada oyunları suçluyorsun. Üst komşuma RX 570 tabanlı sistem mevcut ve aynı oyunu oynuyoruz: Far Cry New Dawn. Fakat aynı ayarlarda oynamamız rağmen (ikimizde de TAA seçili) benim aldığım görüntü rezalet. Bu monitor veya kablo veya elektrik ile ilgili de değil denendi. Hala neyi anlamamaya çalışıyorsun cidden merak ediyorum. Bu sorun sadece anti-aliasing değil bu sorun ayrıca düşük çizim kalitesi ve kısa mesafeli çizim sorunu.
Ve bu sorun firmaların dandik güncellemelerinden sonra baş gösterdi.
Zaten bu sorun senin bilgisayarında yoksa sen attığımız bütün videoları temiz göreceksin. Çünkü sorun bizim yazılımlardan. Ayrıca hastalıktan bahsetmiştin. Milyonlarca kişi aynı anda aynı hastalığa yakalandı. Çok mantıklı(!)
Bu da RX 590'dan çektiğim video. Uzaktaki çitlere bak.
Bu da RX 590'dan çektiğim video. Uzaktaki çitlere bak.
AMD Radeon RX590 Gears 5 benchmarkta %80 çözünürlükte
Merhabalar, konu başlığında belirttiğim gibi bu ekran kartında sorun yaşıyorum, hem de her oyunda. Bilgisayarımı 3 ay önce topladım. Lakin topladığımdan bu güne kadar hep bu sorunu yaşadım. Anti-aliasing problemi gibi bir şey. Önceki bilgisayarımda GTX 950 kullanıyordum ve onda da aynı sorundan...www.technopat.net
Vallah benim arkada Vestel monitör ile AMD 6100FX var ekran kartı da HD7850 PUBG Lite gıcır gıcır oynuyordum. Ama FPS 80Bak işte aynı yola çıkıyor. Modern oyunlar modern sistem donanımları istiyor. Yani planlı yenileme. Güncellemeler ile elimizdeki geçmiş yılların donanımları artık oyunlarda çamur gibi görüntü vermesine sebep oluyor
Vallah benim arkada Vestel monitör ile AMD 6100FX var ekran kartı da HD7850 PUBG Lite gıcır gıcır oynuyordum. Ama FPS 80ama bu PC'de her şey Ultra 240 Hertz 3700X ve 1660 Ti gene camur gibi görüntü var saçma dğeilmi
valla benim eski pc de böle bi sıkıntılar yoktu 1440*900 vestel monitörüm ve AMD fx6100 HD7850 ekran kartım 2 gb 256 bit pubg lite olsun hani gıcır gıcır böle titreme felan cs go ne zaman yeni sisteme geçtim suan yeni sistem var 240 hertz 3700x 1660 ti rog strix bi pc topladım 15 bin tl verdim. pubg lite leş miğdem ve başım dönüyor oynarken cs go dada çok az oluyor cod warzonedada şeffaf yerlerde ultra alırsam antia aliasing oda iyi steam pubgdede çok az oluyor ultra alsam da dahil. olay yeni sistemlerle alakalı bi durum bence çünkü şu arkada yatan pc de hic bişi yok.@Lanre yazacak olduğun şeylerin tepki görebileceğini düşünüp bunları İngilizce yazayım bari tepki almam deyip ve ban yemekten korkup böyle yazman bile garip geldi bana.
Bilemiyorum başkasına garip gelmeyebilir ama şu konuda takındığın tavır hiç hoşuma gitmedi.
Sana PUBG Lite'tan örnek vereyim Vestel 1440*900 monitörüm var Ve AMD FX6100 ve HD7850 olan ekran kartım 8 GB RAM 10 yıllık bir PC diyeyim şu anki sistemim ROG 240 Hertz monitör ve 1660 Ti 3700X X570 anakart var. Ve PUBG Lite çamur gibi görüntü var ama eski sistem arkada böyle bir çamur görüntü yok neden bana açıklar mısın şu an bu sistemde PUBG Lite oynarken miğdem bulanıyor.AA yükselt. Gölge ayarlarını editle. SSAA kullan. NVIDIA panelden SGSSAA kullan. Oyunun sorununu genel bir problem olarak dayatmak ne demek? Oyun deferred rendering kullanıyor ve open world bir oyun. Xbox 360 ve PS3 temel görülüp çıkarılmış bir oyun. Grafiklerinin hem 5 yıldızlı olmasını hem de kasmamasını bekleyemezsin.
Bu durum bütün open world oyunlarda mevcut. Bu durumu etkileyen ayarlarise LOD/Draw Distance olarak geçiyor. Ama bunları limiti çoğu zaman hardcoded olduğundan dolayı olduğunda fazla bir şekilde açamıyorsun. Skyrim'de de aynı sorunlar var Witcher'da da aynı sorunlar var GTA IV'de de aynı sorunlar var. FFXV de de aynı sorunlar var. Bu durumu düzeltemessin. Eğer her şeyi bütünüyle renderlamaya çalışırsan bunu sadece RTX 2080 Ti i9 9900K sistemi olan insanlar görebilir. Ama görse bile alabileceği Max FPS 10/15 olur.
7/8 sene içinde 8K'ya geçtiğimiz zaman bu tarz sorunlar kalmayacaktır ama şu anda böyle limitlerin bulunması mecburi