TF2 oynayan var mı?

Ben SPY mainim ama 😅

Technopat Sosyal'de Team Fortress 2 denince akla... hemen onun adı gelir. Turgineer, Turgineer, Turgineer. (Yasaklanmış Eti Reklamı)

Nickname'den belli olduğu gibi Engineer main'im. Normalde saldırı Engineer'ı oynamayı severim yani silahşör ve mini taret ile oynamayı, çünkü 3 level taretin patlamasını izlemek çok kötü. Hatta Pyro oynarken Neon Tabeleyı yanımda taşırım, çünkü bozucuları kırma yeteneği var.

Bu sıralar Grand Theft Auto V oynamaya çalıştığım için Team Fortress 2'yi biraz ihmal etmiş olabilirim. 5-6 yıldır oynuyorum, buna rağmen uzman sayılmam çünkü Sexton Hale adlı Boss Vs. Man modu oynuyorum.

Yakında "Roket Zıplaması" ve "Yapışkan Bomba Zıplaması" konusunda çalışmayı planlıyorum. :)
 
Son düzenleme:
Normal maçlarda eskiden built yapıp dururdum, fakat sizi koruyan biri olmadığı sürece yapıları korumak çok zor olur, bu yüzden mini taret ile oynaman tavsiyem. Benim kullandığım silahlar; Boyalı Standart Av Tüfeği-Kovboy ya da Kısa Devre-Silahşör.

-Yargısız İnfaz mini taret kullanıldığı zamanlar yararlı bir silah ancak ben nişan konusunda profesyonel olmadığım için onun yerine av tüfeği kullanıyorum, başlangıç silahını kullanıyormuş gibi hissetmemek için oyunun beleşe yani bedavaya dağıttığı silah boyasını ona kullanmıştım.

-Engineer için tabanca ne kadar kullanışlı bilmiyorum, ama bende pek işe yaramadığı kesin, bu yüzden tareti manuel nişan almasını ve bunu yaparken tarete kalkan verilmesini sağlayan Kovboy'u ya da Demoman'in bombalarını imha etmeye yarayarak genelde yapıları korumayı amaçlayan Kısa Devre'yi kullanıyorum.

-Yakın silah için Silahşör, Çentik, Eureka Etkisi üçlüsü dışına çıkmak pek hoşuma gitmez. Silahşörü mini taret vermesi için kullanıyorum, kurumu basit ve level atlayamadığı için çok emek harcamamış oluyorsun, buda taret patladığında daha az acı çekmeni sağlıyor. Çentik ise yapıları hızlı kurmanı sağlıyor, hızlı olman gerektiği zamanlar harika oluyor ancak Spy'ın bozucularını 2 değil 3 hamlede kırıyor, buda birden fazla yapıtın bozucu ile hasar alırken sıkıntı yaratabilir. Eureka Etkisi ise ışınlanmanı sağlamakla ünlü, eğer metal spawn noktaları uzaktaysa bir çıkış teleportu ku ve üsse ışınlanıp teleport çıkışına geri ışınlanarak metal sorununu çözebilirsin.

Hele ki iyi bir Pyro-Engineer ikilisi savunmada, Heavy-Medic ikilisi saldırıda terminatördür diyebilirim.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Yeni konular

Yeni mesajlar

Geri
Yukarı