Tick nedir?

Server'ın saniyede yenileme hızı. Saniyede kaç kere kendini yenilediğini gösterir. 64'te adamlara attığın bazı mermiler gitmez ama 128'de direk attığın gibi adama gider.
 
Son zamanlarda FACEIT kullanmaya başladım. Genellikle 128 tick ile övüyorlar. Bu tick denen şey nedir?

Herz ve FPS gibi bir şeydir sunucunun kendini saniyede yenileme oranıdır. Mesela 32 tick server saniyede kendini 32 kere yeniler ama 128 tick 128 kere yeniler bu yüzden ne kadar tick o kadar iyi.
 
Son zamanlarda FACEIT kullanmaya başladım. Genellikle 128 tick ile övüyorlar. Bu tick denen şey nedir?

Bu sana yardımcı olacaktır.

images (10).jpeg
 
Ben de bir şey sorayım konuyu açan arkadaş cevabını almış zaten. Tick dediğimiz şeyin ne olduğunu biliyorum ancak bazı videolarda falan denk geliyorum 128 tick smokes diye. Tick server yenilenme hızı ise smoke, flash atışları neden farklılık gösteriyor 128 veya 64 arasında? Sonuçta attığımız yere doğru gitmiyor mu yenilenme hızı nasıl etkiliyor bilen var mı bu durumu?
 
Ben de bir şey sorayım konuyu açan arkadaş cevabını almış zaten. Tick dediğimiz şeyin ne olduğunu biliyorum ancak bazı videolarda falan denk geliyorum 128 tick smokes diye. Tick server yenilenme hızı ise smoke, flash atışları neden farklılık gösteriyor 128 veya 64 arasında? Sonuçta attığımız yere doğru gitmiyor mu yenilenme hızı nasıl etkiliyor bilen var mı bu durumu?
64'te çok az takılarak gidiyor ama yukarıda fotoğrafta arkadaşın söylediği gibi 128'de akıcı olarak gidiyor.
(Yani 64'te hata olabiliyor)
 
64'te çok az takılarak gidiyor ama yukarıda fotoğrafta arkadaşın söylediği gibi 128'de akıcı olarak gidiyor.
(Yani 64'te hata olabiliyor)
Sonuçta gittiği yol aynı değil mi? İsterse tick 1 olsun bir attığın yerde yenilensin bir düştüğü yerde ne farkeder ki? Oyunun yerçekimi belli her türlü aynı şekilde gitmesi gerekli gibi geliyor bana.
 

Geri
Yukarı