Çözüldü UE 4'te karaktere nasıl animasyon eklenir?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Addvar

Kilopat
Katılım
25 Temmuz 2018
Mesajlar
1.251
Makaleler
4
Çözümler
9
Unreal Engine 4 için karaktere; yürüme, koşma, eğilme, zıplama, yumruk atma gibi animasyonlar eklemek istiyorum. UE 4'ün varsayılan karakteri üzerinde nasıl çalışabilirim? Blender'da denedim ama UE 4'teki varsayılan karakteri aktaramadım. Animatörlük tecrübem yok. Oyun motorunun kendi içinde animasyon düzenledim şu ana kadar. Basit bir program arıyorum.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm

Şöyle bir kılavuz mevcut. UE4 kullanmadığımdan tam olarak hakim değilim ama bu şekilde olması lazım. İnternette "using default ue4 mannequin in Blender" diye arattırarak cevaba ulaşmaya çalışabilirsin. Cevap bulamazsan stackoverflow veya reddit'de bununla ilgili konu açabilirsin. Muhtemelen oluşturduğun projenin assetleri içerisinde karakterle ilgili bir dosya vardır model onun içindedir.
Sorduğunuz soru çok temel bir soru. Bence belli bir eğitim serisini takip ederseniz bu tür şeyleri rahatlıkla öğrenirsiniz, hem de daha yararlı olur. Ya da direkt Youtube'da arattırırsanız bu konuyla ilgili bir sürü video çıkar.
 
Sorduğunuz soru çok temel bir soru. Bence belli bir eğitim serisini takip ederseniz bu tür şeyleri rahatlıkla öğrenirsiniz, hem de daha yararlı olur. Ya da direkt Youtube'da arattırırsanız bu konuyla ilgili bir sürü video çıkar.
Animasyonu nereden oluşturabileceğimi buldum ama karakteri Blender'a eklemeyi başaramadım. İnternetten karakter ekleyince ekleyebiliyorum direk ama oyun motorunun içinde bulunan karakteri nasıl aktaracağım bilmiyorum.
 

Şöyle bir kılavuz mevcut. UE4 kullanmadığımdan tam olarak hakim değilim ama bu şekilde olması lazım. İnternette "using default ue4 mannequin in Blender" diye arattırarak cevaba ulaşmaya çalışabilirsin. Cevap bulamazsan stackoverflow veya reddit'de bununla ilgili konu açabilirsin. Muhtemelen oluşturduğun projenin assetleri içerisinde karakterle ilgili bir dosya vardır model onun içindedir.
 
Çözüm
Teşekkürler, siz yazmadan önce o siteyi ben de bulmuştum. UE4 Marketplace'den "Anim Starter Pack" indirip içindeki SK_Mannequin'i .fbx uzantılı olacak şekilde dışa aktarınca Blender'a aktarabildim.
 

Geri
Yukarı