husmanm
Zeptopat
- Katılım
- 27 Aralık 2022
- Mesajlar
- 1
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Geliştirmeye çalıştığım oyunda karakterin bir atılma yeteneği bulunuyor. Fakat atılma yeteneği ile atılma animasyonunu bir türlü senkronize edemedim. Animasyon karakterle birlikte hareket ettiği için istenilen noktaya varınca bitiş karelerinde, animasyon, daha uzakta oynamaya devam ediyor. Aslında diğer bir sorun da animasyonun duvarlar delip geçmesi. Bunun için bir video linki bırakacağım: Unity 2D Animasyon Senkronizasyon Problemi
Aklıma gelen ve denediğim yöntemler:
- "Root Motion" özelliğinin nasıl çalıştığını tam anlamadım ve istediğim sonucu vermedi.
- boş bir oyun objesine animasyon karelerini ekleyip kod içerisinde etkinleştirdim fakat bu sefer de hem animasyonun rotasyonunu değiştiremedim (aslında bu adımı yapabilirdim belki fakat bir problem daha var) hem de animasyonda, karakterin kendisi de çizili olduğu için istediğim sonucu alamadım(animasyon bittiğinde çizili karakter ve etkinleşen karakterle iki karakter oluyordu).
Aklıma gelen ve denediğim yöntemler:
- "Root Motion" özelliğinin nasıl çalıştığını tam anlamadım ve istediğim sonucu vermedi.
- boş bir oyun objesine animasyon karelerini ekleyip kod içerisinde etkinleştirdim fakat bu sefer de hem animasyonun rotasyonunu değiştiremedim (aslında bu adımı yapabilirdim belki fakat bir problem daha var) hem de animasyonda, karakterin kendisi de çizili olduğu için istediğim sonucu alamadım(animasyon bittiğinde çizili karakter ve etkinleşen karakterle iki karakter oluyordu).
Son düzenleyen: Moderatör: