Unity 2D optimizasyon nasıl iyileştirilir?

enestalha17

Hectopat
Katılım
30 Haziran 2016
Mesajlar
21
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Öncelikle herkese merhaba.
Arkadaşlar Unity ile oyun geliştirmeyi düşünüyorum. Birkaç şey denemek için ilk başta flappy bird tarzı bir oyun yaptım. Oyun PC de gayet iyi çalışıyor ama Android telefona attığımda FPS çok düşüyor. Kodlarda da aslında çok bir sıkıntı göremedim. Update de iç içe 2 tane if döndürmüştüm onu da Switch case e döndürdüm ama bir düzelme olmadı acaba ne yapmam gerekiyor?
Build alırken değiştirmem gereken bir şey mi var?

resim_2022-01-27_182304.png

Şuan pc için çıkış aldım birde apk çıkışı alıp FPS sayacı koydum anladığım kadarıyla telefonda 30 fps ye limitlemiş bunu nasıl kaldırabilirim? yardımcı olabilecek biri var mı?
 
Son düzenleme:
Bu komut ile arttırabilirsin. Unity Profiler ile sistemi yoran ne varsa bakabilirsin. Tavsiyem mümkün olduğunda Update gibi fonksiyonları kullanmaman.
https://docs.unity3d.com/Manual/Profiler.html
C#:
Application.targetFrameRate = 60;
 
Bu komut ile arttırabilirsin. Unity Profiler ile sistemi yoran ne varsa bakabilirsin. Tavsiyem mümkün olduğunda Update gibi fonksiyonları kullanmaman.
https://docs.unity3d.com/Manual/Profiler.html
C#:
Application.targetFrameRate = 60;
teşekkür ederim. Bende bu kodu sonradan gördüm işe yaradı. saol
 

Yeni konular

Geri
Yukarı