Unity 4.6 ile Unity 5.1.2 neden çok farklı?

Bünyamin Sezer

Kilopat
Katılım
26 Şubat 2015
Mesajlar
122
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Bilgisayarımda Unity 5.1.2 kurulu. sebilgi kanalından Unity 4.6 derslerini izliyorum fakat adamın yaptığı işlemler ve yazdığı kodları, Unity 5.1.2 uygulamaya kalktığımda devamlı hata alıyorum.

Neden?
 
Ben unity i 4.2 sürümlerinden beri kullanıyorum, bana çok farlı gözükmedi, nasıl hata alıyorsunuz? Projemi 4.6 sürümünden 5.0 sürümüne geçirirken bana sormuştu, yedek aldınızmı kodlar düzenlenecek diye. Yaptığı şey çoğu yerde getcomponent kullanmak oldu.
 
Bilgisayarımda Unity 5.1.2 kurulu. Sebilgi kanalından Unity 4.6 derslerini izliyorum fakat adamın yaptığı işlemler ve yazdığı kodları, Unity 5.1.2 uygulamaya kalktığımda devamlı hata alıyorum.

Neden?

Eskiden Unity çok devasa yeniliklerle birlikte sürüm güncellemesi yayınlıyordu o yüzden dağlar kadar fark var diyebiliriz fakat sonradan değişen şirket politikaları ile bu güncellemeli her yıl çıkan yeni Unity sürümleriyle dağıtmayı ve sürümler arası geçişleri hafifletmeyi amaçladılar.

Ekleme: Unity API'ına yeni şeyler katmak ve C#'ın sürümünün Unity sürümüyle değişmesinden dolayı da API'da bazı kod bölükleri zamanla işlevini yetirdi ve kullanım dışı bırakıldı fakat bu kod parçacıklarını kullanım dışı bırakırken kullanım yoğunluğuna da bakıyorlar örneğin random.RandomRange fonksiyonunun değiştirilerek random.Range olması fakat random. RandomRange fonksiyonun da hala aynı fonksiyon olarak kullanılması gibi. Eğer bu tür değişiklikleri takip etmek isttiyorsanız Unity'nin resmi youtube kanalını takip etmenizi öneririm.
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı