Çözüldü Unity AdMob oyununda 10 dakika arayla reklam çıkmasını sağlamak

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Kernel60Hz

Picopat
Katılım
22 Nisan 2023
Mesajlar
151
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Unity 2D projemde oyunda belirli aralıklarla örnek 10dk da bir reklam çıkmasını istiyorum. Bunun için bir video vesaire var mı?
 
Çözüm
IEnumerator kullanarak yapabilirsiniz.

Örnek bir kod dosyası aşağıda yazdım. Sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin. İyi çalışmalar.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class AdController: MonoBehaviour
{
    void Start(){
        StartCoroutine(AdWait()); //Oyun başladığında sayacımızı çalştırıyoruz.
    }
   
    IEnumerator AdWait(){
        yield return new WaitForSecondsRealtime(600); // 600 saniye bekletiyoruz.
       
        ShowAd(); //Reklam gösterme fonksiyonunu çağırıyoruz.
       
        StartCoroutine(AdWait()); //Bittiğinde tekrar sayacımızı başlatıyoruz.
        //Eğer yalnızca 1 kere reklam göstereceksek tekrar başlatmamıza gerek yok.
    }
   
    void ShowAd(){
        //Reklam gösterme fonksiyonu. Reklamı burada çağırabilirsiniz.
    }
}
IEnumerator kullanarak yapabilirsiniz.

Örnek bir kod dosyası aşağıda yazdım. Sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin. İyi çalışmalar.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class AdController: MonoBehaviour
{
    void Start(){
        StartCoroutine(AdWait()); //Oyun başladığında sayacımızı çalştırıyoruz.
    }
   
    IEnumerator AdWait(){
        yield return new WaitForSecondsRealtime(600); // 600 saniye bekletiyoruz.
       
        ShowAd(); //Reklam gösterme fonksiyonunu çağırıyoruz.
       
        StartCoroutine(AdWait()); //Bittiğinde tekrar sayacımızı başlatıyoruz.
        //Eğer yalnızca 1 kere reklam göstereceksek tekrar başlatmamıza gerek yok.
    }
   
    void ShowAd(){
        //Reklam gösterme fonksiyonu. Reklamı burada çağırabilirsiniz.
    }
}
 
Çözüm
Ienumerator kullanarak yapabilirsiniz.

Örnek bir kod dosyası aşağıda yazdım. Sorunuz olursa sormaktan çekinmeyin. İyi çalışmalar.

C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class AdController: MonoBehaviour.
{
 void Start(){
 StartCoroutine(AdWait()); //Oyun başladığında sayacımızı çalştırıyoruz.
 }

 IEnumerator AdWait(){
 yield return new WaitForSecondsRealtime(600); // 600 saniye bekletiyoruz.

 ShowAd(); //Reklam gösterme fonksiyonunu çağırıyoruz.

 StartCoroutine(AdWait()); //Bittiğinde tekrar sayacımızı başlatıyoruz.
 //Eğer yalnızca 1 kere reklam göstereceksek tekrar başlatmamıza gerek yok.
 }

 void ShowAd(){
 //Reklam gösterme fonksiyonu. Reklamı burada çağırabilirsiniz.
 }
}
Merhaba öncelikle yardım için teşekkürler :) sizlere bir sorum daha olacaktı. Ödüllü reklam yapmak istiyorum karakter ölünce canlan isimli buttona basınca reklam izleyip canlansın. YouTube'da videolar var fakat yazmış oldukları kodlarda hata alıyorum. GoogleMobileAds-v8.5.3 kullanıyorum.
 

Geri
Yukarı