Çözüldü Unity C# scripti ile başka bir scripti nasıl devre dışı bırakırım?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

saphary

Hectopat
Katılım
2 Eylül 2019
Mesajlar
4.354
Makaleler
5
Çözümler
12
Yer
Antalya
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
R5 2600, RX590, 16GB, Corsair Delta Spec
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Boş İşler Erbabı
Unity ile C# dilini kullanıyorum. Bir tür pick and drop sistemine sahibim ve drop özelliği Q ile tetiklenince objeme müdahale eden bir scripti devre dışı bırakmak istiyorum. Her şeyi halettim ama son olarak bu devre dışı bırakma olayı kaldı. Uzun lafın kısası bir Gameobject'in içinde bulunan scripti devre dışı bırakacağım. Bunu nasıl yapabilirim?
 
Destroy(gameObject.GetComponent<ScriptAdi>());
Destroy bir problem yaratmasın? Örneğin Drop ne zaman olursa obje devre dışı kalacak ama Pick Up ne zaman olursa obje devreye girecek tarzında düşünmüştüm.
 
gameObject.GetComponent<ScriptAdi>().enabled = false;

Bunu hiç denemedim bilemiyorum.
Süper oldu. Kodla birlikte "KeyMissingText" reisimin gitmesi kötü oldu onun için ayrı bir script yapayım. Çok teşekkürler hocam.
 

Geri
Yukarı