Çözüldü Unity CS1585 Hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Toprak Baskan

Hectopat
Katılım
29 Mayıs 2018
Mesajlar
46

Normalde çok fazla C# kodu yazıyorum fakat bu hatayı bir türlü çözemedim. Hata:

"error CS1585: Member modifier 'public' must precede the member type and name"
 

Dosya Ekleri

  • Hata.png
    Hata.png
    46,9 KB · Görüntüleme: 52
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
İkisini de mi? Orada kafana göre int, string yaz mı yazıyor?

Fonksiyon ne döndürüyorsa public'ten sonra onu yazıyorsun. Yanındaki (noktalı virgülden sonraki) saçmalığı da parametre olarak ekleyip onun da ne olduğunu yazıyorsun.

Örnek:
Kod:
public bool isFinished(int parameter){
    if (parameter)
        return false;
    return true;
}

Altı, üstü, önü, arkası neresi varsa çizdim kalın yaptım. Kastettiğim yerleri anlaman için daha bir şey gerekmiyordur umarım.
İkisini de mi? Orada kafana göre int, string yaz mı yazıyor?

Fonksiyon ne döndürüyorsa public'ten sonra onu yazıyorsun. Yanındaki (noktalı virgülden sonraki) saçmalığı da parametre olarak ekleyip onun da ne olduğunu yazıyorsun.

Örnek:
Kod:
public bool isFinished(int parameter){
    if (parameter)
        return false;
    return true;
}

Altı, üstü, önü, arkası neresi varsa çizdim kalın yaptım. Kastettiğim yerleri anlaman için daha bir şey gerekmiyordur umarım.
 
Çözüm
İkisini de mi? Orada kafana göre int, string yaz mı yazıyor?

Fonksiyon ne döndürüyorsa Public'ten sonra onu yazıyorsun. Yanındaki (noktalı virgülden sonraki) saçmalığı da parametre olarak ekleyip onun da ne olduğunu yazıyorsun.

örnek:
Kod:
public bool isFinished(int parameter){
if (parameter)
return false;
return true;
}

Altı, üstü, önü, arkası neresi varsa çizdim kalın yaptım. Kastettiğim yerleri anlaman için daha bir şey gerekmiyordur umarım.

Teşekkürler sorunum çözüldü.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı