Unity kodlama hatası

alikerem4141

Decapat
Katılım
27 Mart 2021
Mesajlar
19
Daha fazla  
Sistem Özellikleri
sapphire RX570 4g , 4GBx2 1600MHz Hyprex ram , i3 9100f 3,6 Ghz , curcial 240gb ssd, 1TB Toshiba 7200rpm harddisk
Cinsiyet
Erkek
C#:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;



    public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour() {



    public float can, maxcan, candusmehizi;

    public float aclik, maxaclik, aclikdusmehizi;

    public float su, maxsu, sudusmehizi;



    public GameObject canbar, aclikbar, subar;



    void Start() {

        can = maxcan;

        aclik = maxaclik;

        su = maxsu;

    }

  

     }





    void Update () {

        //barolayı



        canbar.transform.localScale = new Vector2 (can / maxcan, 1);

        aclikbar.transform.localScale = new Vector2 (aclik / maxaclik, 1);

        subar.transform.localScale = new Vector2 (su / maxsu, 1);



        //can olayları

        if (can <= 0) {

        can = 0;

        //oyun bitti

    }

    if (can > 100)

        can = 100;

}

Kodum bu fakat girdiğimde bana
Assets\NewBehaviourScript.cs(5,52): error CS1003: Syntax error, ',' expected
bu hatayı veriyor ne yapmalıyım?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
67. satırda {} yok if sonrasında.
Ayrıca 37. satırda olan } fazla sanırım onu da bir dene.
C#:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;



    public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour() {



    public float can, maxcan, candusmehizi;

    public float aclik, maxaclik, aclikdusmehizi;

    public float su, maxsu, sudusmehizi;



    public GameObject canbar, aclikbar, subar;



    void Start() {

        can = maxcan;

        aclik = maxaclik;

        su = maxsu;

    }

 

     }





    void Update () {

        //barolayı



        canbar.transform.localScale = new Vector2 (can / maxcan, 1);

        aclikbar.transform.localScale = new Vector2 (aclik / maxaclik, 1);

        subar.transform.localScale = new Vector2 (su / maxsu, 1);



        //can olayları

        if (can <= 0) {

        can = 0;

        //oyun bitti

    }

    if (can > 100)

        can = 100;

}

Kodum bu fakat girdiğimde bana
Assets\NewBehaviourScript.cs(5,52): error CS1003: Syntax error, ',' expected
bu hatayı veriyor ne yapmalıyım?
Düzeldi mi?
 
Son düzenleme:
Birçok syntax hatan mevcut. Daha çok kodlama alanı üzerinde durmanı öneririm. Sıfırdan programlamaya giriş ve C# console ile bu işi yapabilirsin.
ben nasıl düzelteceğim onu sormuştum ama biliyorsanız yazar mısınız
67. satırda {} yok if sonrasında.
Ayrıca 37. satırda olan } fazla sanırım onu da bir dene.

Düzeldi mi?

37. satırdaki gereksiz değil de 67. satırda gerekliymiş ama sorunum hala çözülmedi.
 
C#:
using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;



    public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour() {



    public float can, maxcan, candusmehizi;

    public float aclik, maxaclik, aclikdusmehizi;

    public float su, maxsu, sudusmehizi;



    public GameObject canbar, aclikbar, subar;



    void Start() {

        can = maxcan;

        aclik = maxaclik;

        su = maxsu;

    }

 

     }





    void Update () {

        //barolayı



        canbar.transform.localScale = new Vector2 (can / maxcan, 1);

        aclikbar.transform.localScale = new Vector2 (aclik / maxaclik, 1);

        subar.transform.localScale = new Vector2 (su / maxsu, 1);



        //can olayları

        if (can <= 0) {

        can = 0;

        //oyun bitti

    }

    if (can > 100)

        can = 100;

}

Kodum bu fakat girdiğimde bana
Assets\NewBehaviourScript.cs(5,52): error CS1003: Syntax error, ',' expected
bu hatayı veriyor ne yapmalıyım?
9. Satırdaki MonoBehaviour() daki parantezleri kaldırman gerekiyor.
37. Satırdaki süslü parantezi 70. Satıra taşı büyük ihtimal çözülecektir. Mobildeyim kaçırdığım yer olabilir.
 
9. satırdaki MonoBehaviour() daki parantezleri kaldırman gerekiyor.
37. satırdaki süslü parantezi 70. satıra taşı büyük ihtimal çözülecektir. Mobildeyim kaçırdığım yer olabilir.

Çok sağ ol 2 saattir falan düzeltmek için uğraşıyorum.
 

Geri
Yukarı