alikerem4141
Decapat
- Katılım
- 27 Mart 2021
- Mesajlar
- 19
Daha fazla
- Sistem Özellikleri
- sapphire RX570 4g , 4GBx2 1600MHz Hyprex ram , i3 9100f 3,6 Ghz , curcial 240gb ssd, 1TB Toshiba 7200rpm harddisk
- Cinsiyet
- Erkek
C#:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour() {
public float can, maxcan, candusmehizi;
public float aclik, maxaclik, aclikdusmehizi;
public float su, maxsu, sudusmehizi;
public GameObject canbar, aclikbar, subar;
void Start() {
can = maxcan;
aclik = maxaclik;
su = maxsu;
}
}
void Update () {
//barolayı
canbar.transform.localScale = new Vector2 (can / maxcan, 1);
aclikbar.transform.localScale = new Vector2 (aclik / maxaclik, 1);
subar.transform.localScale = new Vector2 (su / maxsu, 1);
//can olayları
if (can <= 0) {
can = 0;
//oyun bitti
}
if (can > 100)
can = 100;
}
Kodum bu fakat girdiğimde bana
Assets\NewBehaviourScript.cs(5,52): error CS1003: Syntax error, ',' expected
bu hatayı veriyor ne yapmalıyım?
Son düzenleyen: Moderatör: