Unity oyunları sürekli çöküyor ve sistem "DPC_WATCHDOG_VIOLATION" hatası veriyor

İşletim sistemi
Windows 11

Clyde123

Femtopat
Katılım
2 Şubat 2023
Mesajlar
27
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
RAM
goodram 2x8 3060mhz
Ekran kartı
ryzen 5 5600G
Anakart
ASRock A520M hvs
İşlemci
ryzen 5 5600G
Yakın zamanda *orijinal* Unity oyunları bir anda çökmeye başladı.
Bazılarında direkt oyun donup kapanırken bazılarında görseldeki gibi hatalar alıyorum.
Bazı durumlarda ise hata vermeyip direkt olarak mavi ekran verebiliyor.

Sistemim:
Windows 11.
Ryzen 5 5600G.
Goodram 2x8GB.
Adata 700 Legend M.2 520GB.
ASRock A520M hvs.

Denediğim yöntemler:
RAM'leri Memtest86 ile test ettim.
Ekran kartı sürücüsünü DDU ile kaldırıp temiz kurulum yaptım.
DirectX vb. oyun için gereken programların güncelliğini kontrol ettim.

Aldığım hatalar:
Oyunların bir süre oynadıktan sonra donup hata vermesi veya hata vermeden direkt kapanması.
Oyun oynarken bilgisayarın direkt kapanıp tekrar açılması veya mavi ekran hataları. (Aşağıdaki görsele ek olarak DPC_WATCHDOG_VIOLATION hatası).
 

Dosya Ekleri

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    19,2 KB · Görüntüleme: 21
  • Screenshot_2.png
    Screenshot_2.png
    135,1 KB · Görüntüleme: 21

Geri
Yukarı