Unity3D timeline oluşturma

Ömer6103

Centipat
Katılım
20 Ocak 2023
Mesajlar
51
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Unity3D de oncollision ile etkinleştirilebilen timeline nasıl yaparım? Karakter belirli bir yere gelince aktif olması için nasıl oncollisionu kullanabilirim?
 
OnCollisionEnter komutu objenize belirli objelerin temas ettiğinde çağrılır.
OnCollisionStay komutu objenizle belirli bir obje teması devam ettirdiğinde çağrılır.
OnCollisionExit komutu objenizle temas halinde olan obje etkileşimi kesince çağrılır

Kod:
void OnCollisionEnter(Collision player){
    if(player.gameObject.tag == "Tag"){
        //player objemiz tagı "Tag" olan bir objeye çarpınca burası çalıştırılır örneğin
        //aşağıdaki kodda temas haline objeyi kapatmasını yazdık.
        obje.SetActive(false);
    }
}
 

Geri
Yukarı