Unity'deki ilk oyunum nasıl?

Her şey kötü lakin eğer haritayı sen yaptıysan, bölüm dizaynını beğendim. Tam olarak aklındakini yansıtamamışsın ama shaderleri daha güzel ayarlarsan o haritadan bir yer çıkar. Yüksek seviye CS maplarına benzemiş en kötü oyunun bir kısmında geçen bir yer olur.

Kötü kısımları say say bitmez, ilk oyununa göre kabul edilebilir. Keleş animasyonunu bir tık kameraya doğru geri çek çünkü dipçik sağ altta gözüktüğü gibi kamera azizliğine uğramış. Gözükmemesi lazım öyle.

Bölüm dizaynı bana ait. Hazır assetler dışında animasyonlar, scriptler her şey bana ait. Normalde animasyonlar olsun tasarım olsun ayrı ayrı insanlar uğraşıyor diye biliyorum. Dediğim gibi daha ilk oyunum belki daha basit bir şeyle başlamalıydım emin değilim ama denemek istedim. En azından kafamdakini canlı görmek güzel hissettirdi. Yorumlar ne kadar sert olsa da dediğim gibi her türlü yoruma açığım. Bu yolda devam edeceğim.

Düşük bütçeli PC'ler ve telefonlar için gayet uygun bu oyun hocam. Benimde sevebileceğim türde olmuş. Emeğinize sağlık.
Teşekkür ederim vakit ayırıp baktığınız için.
 
Bölüm dizaynı bana ait. Hazır assetler dışında animasyonlar, scriptler her şey bana ait. Normalde animasyonlar olsun tasarım olsun ayrı ayrı insanlar uğraşıyor diye biliyorum. Dediğim gibi daha ilk oyunum belki daha basit bir şeyle başlamalıydım emin değilim ama denemek istedim. En azından kafamdakini canlı görmek güzel hissettirdi. Yorumlar ne kadar sert olsa da dediğim gibi her türlü yoruma açığım. Bu yolda devam edeceğim.
Yorumların sert olması, doğru olduğu müddetçe senin yararınadır. Her şeyi tam olan oyunlarda ayrı insanlar uğraşıyor doğru lakin o oyunlar da herhangi bir platformda satışa sunulabilecek seviyede oyunlar olur. Seninki çalışma. Oyun olarak bakarsak kötü, çalışma olarak bakmamız lazım. Çalışma olarak bakarsak yeni başladığın için kabul edilebilir yazdım yukarıda. Bugün bunu yapmışsın yakın zamanda gelişeceğine ben inanıyorum. Çalışmalarını geliştirdikten sonra o zaman insanların vakit geçirebileceği bir oyun yapma serüvenine girişirsin. Ayırmak gerek ikisini çalışma prototiptir, oyun yapmak ise ciddi bir iştir.

Sana en can alıcı örneği verdim scriptleri herkes yapar. O animasyonların çoğu zaten benzer herkes alır çalışmasına ekler. Fiziğidir efektlerdir bir şekilde hallolur ama harita çok farklı bir şeydir. Uzmanlık gerektirir. Yani şu çalışmanda özellikle dikkatimi çekti rastgele yapmamışsın çatışma alanına benzemesi için bir şeyler düşünmüşsün ve uğraşmışsın. Harita oyundaki en önemli 3 şeyden birisidir. Uzman firmaların bile harita kısmında kaba ve dataylı olmak üzere onlarca çalışanı vardır. Mimar bile bulunur içlerinde.
 
Yorumların sert olması, doğru olduğu müddetçe senin yararınadır. Her şeyi tam olan oyunlarda ayrı insanlar uğraşıyor doğru lakin o oyunlar da herhangi bir platformda satışa sunulabilecek seviyede oyunlar olur. Seninki çalışma. Oyun olarak bakarsak kötü, çalışma olarak bakmamız lazım. Çalışma olarak bakarsak yeni başladığın için kabul edilebilir yazdım yukarıda. Bugün bunu yapmışsın yakın zamanda gelişeceğine ben inanıyorum. Çalışmalarını geliştirdikten sonra o zaman insanların vakit geçirebileceği bir oyun yapma serüvenine girişirsin. Ayırmak gerek ikisini çalışma prototiptir, oyun yapmak ise ciddi bir iştir.

Sana en can alıcı örneği verdim scriptleri herkes yapar. O animasyonların çoğu zaten benzer herkes alır çalışmasına ekler. Fiziğidir efektlerdir bir şekilde hallolur ama harita çok farklı bir şeydir. Uzmanlık gerektirir. Yani şu çalışmanda özellikle dikkatimi çekti rastgele yapmamışsın çatışma alanına benzemesi için bir şeyler düşünmüşsün ve uğraşmışsın. Harita oyundaki en önemli 3 şeyden birisidir. Uzman firmaların bile harita kısmında kaba ve dataylı olmak üzere onlarca çalışanı vardır. Mimar bile bulunur içlerinde.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

Yorumların sert olması, doğru olduğu müddetçe senin yararınadır. Her şeyi tam olan oyunlarda ayrı insanlar uğraşıyor doğru lakin o oyunlar da herhangi bir platformda satışa sunulabilecek seviyede oyunlar olur. Seninki çalışma. Oyun olarak bakarsak kötü, çalışma olarak bakmamız lazım. Çalışma olarak bakarsak yeni başladığın için kabul edilebilir yazdım yukarıda. Bugün bunu yapmışsın yakın zamanda gelişeceğine ben inanıyorum. Çalışmalarını geliştirdikten sonra o zaman insanların vakit geçirebileceği bir oyun yapma serüvenine girişirsin. Ayırmak gerek ikisini çalışma prototiptir, oyun yapmak ise ciddi bir iştir.

Sana en can alıcı örneği verdim scriptleri herkes yapar. O animasyonların çoğu zaten benzer herkes alır çalışmasına ekler. Fiziğidir efektlerdir bir şekilde hallolur ama harita çok farklı bir şeydir. Uzmanlık gerektirir. Yani şu çalışmanda özellikle dikkatimi çekti rastgele yapmamışsın çatışma alanına benzemesi için bir şeyler düşünmüşsün ve uğraşmışsın. Harita oyundaki en önemli 3 şeyden birisidir. Uzman firmaların bile harita kısmında kaba ve dataylı olmak üzere onlarca çalışanı vardır. Mimar bile bulunur içlerinde.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Yeni oyunum göz atarsan sevinirim
 
Son düzenleme:
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.


Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Yeni oyunum göz atarsan sevinirim
20 Haziran'dan 22 Temmuz'a 22 günde gelişme göstermişsin. Lakin eksikler ve ciddi 2 sorun gördüm onları yazayım önce gelişmelerden başlayayım;

Oynadığımız karakterin grafiği ve dokuları gelişmiş
Düşmanların grafik ve dokusu gelişmiş
Silah animasyonları daha oturaklı
Silah sesleri daha iyi
Bölüm dizaynı gelişmiş
Ekran nesneleri daha oturaklı
Nesne alma ve bırakma olayı gelişmiş

Eksikler;
Yapay zeka genel davranışları
Yapay zeka koşma animasyonu
Yapay zeka vurulma animasyonu
Vuruş hissiyatı
Silah efekti
Haritadaki doku kalitesi (Binalar ve yerler v.s)
Haritada ışıklandırma olmaması (Sadece güneş var)

Ciddi 2 sorun;
1:14'te sağdaki düşmanı vurunca soldaki de ölüyor. Bu buga neden olan hatayı bulup düzeltmen lazım
Tüm düşmanlar yerden yüksekte yere yaklaştırman lazım. Collider'ini düzeltmen gerek.

22 günde bu kadar eksiklerin olması normal, gelişmeye baktığımızda da 22 günün hakkını vermişsin diyelim. Bence bu şekilde devam edersen bir sonraki daha güzel, ondan sonraki ise artık iyice hatalardan arındırılmış, kendi shaderlerini kullandığın ve artık oyun denilebilecek düzeyde bir yapım olacaktır tahminimce.
 
20 Haziran'dan 22 Temmuz'a 22 günde gelişme göstermişsin. Lakin eksikler ve ciddi 2 sorun gördüm onları yazayım önce gelişmelerden başlayayım;

Oynadığımız karakterin grafiği ve dokuları gelişmiş
Düşmanların grafik ve dokusu gelişmiş
Silah animasyonları daha oturaklı
Silah sesleri daha iyi
Bölüm dizaynı gelişmiş
Ekran nesneleri daha oturaklı
Nesne alma ve bırakma olayı gelişmiş

Eksikler;
Yapay zeka genel davranışları
Yapay zeka koşma animasyonu
Yapay zeka vurulma animasyonu
Vuruş hissiyatı
Silah efekti
Haritadaki doku kalitesi (Binalar ve yerler vs)
Haritada ışıklandırma olmaması (Sadece güneş var)

Ciddi 2 sorun;
1:14'te sağdaki düşmanı vurunca soldaki de ölüyor. Bu buga neden olan hatayı bulup düzeltmen lazım
Tüm düşmanlar yerden yüksekte yere yaklaştırman lazım. Collider'ini düzeltmen gerek.

22 günde bu kadar eksiklerin olması normal, gelişmeye baktığımızda da 22 günün hakkını vermişsin diyelim. Bence bu şekilde devam edersen bir sonraki daha güzel, ondan sonraki ise artık iyice hatalardan arındırılmış, kendi shaderlerini kullandığın ve artık oyun denilebilecek düzeyde bir yapım olacaktır tahminimce

Yorumun için teşekkür ederim. 1.14 de ölmüyor aslında korkup masaya takılıp ileri düşüyor. Onu bilerek öyle ayarladım mixamodan aldığım animasyonu koydum ama sahnede öyle gözükmüş fakat dediğim gibi kod tarafında ölmüyor aslında. Sonunda kafasına keleşle sıkınca ölüyor
 

Geri
Yukarı