Unity'nin C# da verdiği hata nedir?

CanBektasBas9

Hectopat
Katılım
27 Şubat 2021
Mesajlar
84
Makaleler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ben Unity'e yebi başladım flappy bird yapıyorum ve CS0106 hatasını alıyorum. Yabancı kaynaklardan pek bir şey anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim. Hata bu:
Assets\scripts\Birdy.cs(33,1): error CS0106: The modifier 'private' is not valid for this item.

Using System. Collections;
Using System. Collections. Generic;
Using System. Threading;
Using unityengine;

Public class birdy: Monobehaviour.
{
Public bool isdead;
Public float velocity = 1F;
Public rigidbody2D RB2D;

Public gamemanager managergame;

Void Update()
{
İf(ınput. Getmousebuttondown(0))
{
RB2D. Velocity = Vector2.up * velocity;

}
}

Private Void ontriggerenter2D(collider2D collision)
{
İf (collision. Gameobject. Name == "scorearea")

{
managerGame.UpdateScore();
}
}
}

Private Void oncollisionenter2D(collision2D collision)
{
İf(collision. Gameobject. Tag == "deatharea")
{
İsdead = true;
Time. Timescale = 0;

}

}
 
Adsız.png


Visual Studio hata olmadığını belirtiyor ancak Unity hata olduğunu söylüyor 33. satırda
 
Süslü parantezler bana tuhaf geldi. Orada bir hata var gibi ama öyle olsa editör uyarı verirdi. Belki bugda falan kalmıştır ontriggerenter fonksiyonunun içinde 2 tane açılış 3 tane kapanış parantezi var mesela.
 
Süslü parantezler bana tuhaf geldi. Orada bir hata var gibi ama öyle olsa editör uyarı verirdi. Belki bugda falan kalmıştır ontriggerenter fonksiyonunun içinde 2 tane açılış 3 tane kapanış parantezi var mesela.
Bende süslü parantezlere takıldım ama Visual Studio hata vermemiş.

Kodun sonunda yazdığım private void OnCollisionEnter2D(Collision2D collision)
Hata satırını private yerine public yapabilirmisiniz?
 

Geri
Yukarı