Unreal Engine 4 İçin Animasyon Programı Önerisi

Gördüğün en aptalca cümle bu oldu. Türkiye olarak biraz sektörde geri kaldık hala 3ds max kullanıyoruz oyun yapımında. Oysa ddışarıdaki ülkeler pekte mumla aramıyor 3ds max kullananları.
3ds max biraz daha mimari modellemelerde daha iyi ve kolayken , Maya özgür bir dünya karakter modellemesini daha rahat yapabiliyor. Zbursh , Blender vs. vs. yerine göre ve firma tercihine göre değişiklik gösterir. İyisi kötüsü yok hepsi ekmek parasıdır. Kınadım arkadaşıda.

mail bekliyorum senden.

3dsmax i küçük gördün gözünde galiba evet biraz zor ama emin ol kullanışlı ve küçüklüğümden beri kullandığımdan dolayı kendi açımdan yeterli olduğunu söyledim, maya ile pek aram olmadığı için ve 3dsmax in eski sürümlerinde bile istediğim çalışmayı rahat yapabildiğimden dolayı yeterli olduğunu söyledim tek programa odaklanırsa daha rahat çalışır sonradan geçer istediğine zaten, nerdeyse mantık aynı .

Kınamanı anlayamadım yani ikiside fayda sağliyacak programlar ve Türkiye'de gelişmediği acı gerçek tutorial ararken ingilizce kaynak dışında bulunmuyor ne yazıkki.
 
3dsmax i küçük gördün gözünde galiba evet biraz zor ama emin ol kullanışlı ve küçüklüğümden beri kullandığımdan dolayı kendi açımdan yeterli olduğunu söyledim, maya ile pek aram olmadığı için ve 3dsmax in eski sürümlerinde bile istediğim çalışmayı rahat yapabildiğimden dolayı yeterli olduğunu söyledim tek programa odaklanırsa daha rahat çalışır sonradan geçer istediğine zaten, nerdeyse mantık aynı .

Kınamanı anlayamadım yani ikiside fayda sağliyacak programlar ve Türkiye'de gelişmediği acı gerçek tutorial ararken ingilizce kaynak dışında bulunmuyor ne yazıkki.


Ben mi kınadım kardeşim sen mi ? Kınasam neden öğrenmek isteyeyim lütfen rica ediyorum.
 
Uyarı! Bu konu 6 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı