Unreal Engine 5'te obje hareket ettirildiği zaman gölge oluşuyor

  • Konuyu başlatan Adriel
  • Başlangıç Tarihi
  • Mesaj 14
  • Görüntüleme 314
B

Bahsettiğin doku titremesi AA kapattığınız icindir. Rendering sayfasinda biraz asagilarda velocity Pass diye bir ayar olmali. Onu "write during base Pass" yapip AA methodu tekrar tsr yapin. Motoru yeniden baslatip sonucu.
Bahsettiğin doku titremesi AA kapattığınız icindir. Rendering sayfasinda biraz asagilarda velocity Pass diye bir ayar olmali. Onu "write during base Pass" yapip AA methodu tekrar tsr yapin. Motoru yeniden baslatip sonucu bildirin.
Bir tık işe yaradı ama sanırım performansı bayağı bir düşürüyor.
 
Teşekkürler hocam daha kötü oldu sildim şu an yeniden indireceğim teşekkürler...

Daha kötü olan ne acaba? Performans mı ghosting mi? Anti-Aliasing'in ne olduğunu biliyor musunuz? Rica ederim...

Ghosting sorununu daha önce yaşadım, Velocity Pass'i değiştirmek sorunumu çözdü, siz de ne gibi bir durum var merak etmiyor değilim.

Ayrica motoru silip yeniden yuklemek ayarlari defaulta alir, her hata yaptiginizda sil yukle mi yapacaksiniz? Soyledigim ayarlari geri cekin o halde.
 
Daha kötü olan ne acaba? Performans mı ghosting mi? Anti-aliasing'in ne olduğunu biliyor musunuz? Rica ederim...

Ghosting sorununu daha önce yaşadım, velocity Pass'i değiştirmek sorunumu çözdü, siz de ne gibi bir durum var merak etmiyor değilim.

Ayrica motoru silip yeniden yuklemek ayarlari defaulta alir, her hata yaptiginizda sil yukle mi yapacaksiniz? Soyledigim ayarlari geri cekin o halde.

Geç cevap verdiğim için üzgünüm hayır anti denen şeyin ne olduğunu bilmiyorum.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı