Valve hileleri neden engellemiyor?

VACNet AC öyle işlemiyor hocam. Siz ne kadar gerçek bi' hileciyi reportlarsanız, o kadar doğrulaşır. Hilelerin örneklerini alarak deep-learning şeklinde çalışan bir sistem. Ve Trust Factör'ünüz düşükse yapabileceğiniz bir şey yok. Public olarak yayınlanan hileleri bulup önlem alan sistem yapıyorlar, üstüne VAC ile Client side hile koruması yapıyorlar, üstüne Overwatch ile kesin hile koruması yapıyorlar, ve Overwatch ile yapılan case'lerden öğrendiği kadarı ile otomatik olarak genişleyen VACNet hile koruması yapıyorlar. EasyAC gibi setup'ların açtığı PowerShell için beni otomatik banlayan bi' sistem değil. "Trust Factorünüz etkilenecektir" diye uyarıyor, eğer kabul edersen Trust Factor'ün azaltılıyor. Adamlar suçsuz kişileri banlamamak için böyle önlem alıyor.
Eki Görüntüle 904174
Hocam hilelerin hepsi engellenemeyebilir ancak anlatamıyorum sanırım bu oyun 8 koca yıllık ve gittikçe daha da kötüleşiyor kazandıkları paraları cukkalıyor herifler, ben ciddi anlamda bir emek göremiyorum...
 
Hile açıp o an değil de 1 yıl sonra ban yiyecekse 1 yıl boyunca onun rakibinde olan oyuncuları düşünün. Eskiden maç esnasında hileyi abartınca ban yiyorlardı, şimdi OW'a düşmeden hiçbir şey olmuyor. Yok derin öğrenmeymiş, yok hileleri analiz ediyormuş vs. balon işler. Sonucu olmadıktan sonra öğrense ne olur? Bu zamana kadar yapmak isteseler yaparlardı zaten bu işleri. Para geliyorsa hileyi umursamıyorlar bile.
"Derin öğrenmeymiş yok analiz falan boş işler" değil. Türkiye'de bu işin altından kalkabilecek, çok az sistem var. Ya suçlu-suçsuz herkesi banlarlar, -ki bu onlara daha fazla para kazandırır- ya da böyle teknolojilere başvururlar. Adamların tek olayı para olsaydı oyunu ücretsiz yapmazdılar.
Bize düşen ne ki? Biz sadece oyuncuyuz. Önce Valve kendine düşeni yapsın da biz sonra yaparız. Bu bir oyun. Eğlenmek için kafa dağıtmak için girdiğim bir oyunda niye gereksinimlerim olsun ki. Prime olanlara farklı muamele prime olmayanlara farklı muamele yapıyor Valve.

Ve bu çok iğrenç bir şey. Eğer sen bir oyun yapıyorsan hile sorununu kaldırıp herkese eşit davranacaksın. Prime paralı ve bize düşen o paralı prime'ı almak çünkü almazsak hile geliyor ve oynayamıyoruz. Ama alırsak hile gelmiyor ve rahatça rank kasıyorsun.

Bu çok saçma değil mi? O zaman bu oyunun zuladan farkı ne? Zula da bir kısım silaha para vererek 1-0 önde oluyor. CS-GO da ise prime'a para verip 1-0 önde oluyorsun. Tamam prime'ı 21 levele ulaştıktan sonra alabiliyorsunuz ama yeni giren bir oyuncu onu alana kadar hilelerle cebelleşmek zorunda kalmamalı bence. Eğer oyun sahibi hileyi engellemek adına hiçbir şey yapmıyorsa bence bize düşen bir şey yok. En azından ben böyle düşünüyorum.
Valve kendisine düşeni yapıyor. HL Alyx'i çıkardılar. Source 2'yi kullanıcılar-oyuncular için uygun hale getirmeye çalışıyorlar. Yılın oyunu kapasitesine ulaşabilecek bir oyun yaptılar. Eğlencesine 2012'den kalma, son anlarını yaşayan bir oyuna giriyorsan senin sorunun, daha yeni oyunları deneyebilirsin.
Zuladan farkı, Valve'daki 20 kişilik takım, deniyor. Oyunda gameplay dengesi var, her geçen gün yeni içerikler ile güncel tutmaya çalışıyor, Zula ise diğer oyunlardan copy-paste yaparak, gameplay dengesini düşünmeden geçiniyor. Hile koruması olarak zaten BattlEye kullanıyorlar sanırsam, ki zamanında bana powershell açık olduğu için ban atan hile koruması.
Hocam hilelerin hepsi engellenemeyebilir ancak anlatamıyorum sanırım bu oyun 8 koca yıllık ve gittikçe daha da kötüleşiyor kazandıkları paraları cukkalıyor herifler, ben ciddi anlamda bir emek göremiyorum...
Tek para kazanan taraf Valve değil. Valve'ın topluluk yapımı skinleri oyuna eklemek için ne kadar para verdiğini biliyor musunuz? Ya da sadece operasyonları oynayarak ne kadar para kazanıldığını?
 
Hileleri engellemeyi bir silah olarak kullanabilir mesella CS:GO tamamıyla unutulduğu zaman tüm hilelere bir çözüm bularak milyonlarca oyuncunun yeniden başlamasına sebep olacak.
Çünkü istese hileleri çok kolay bir şekilde Steam'in içine Vanguard gibi bir yazılım ekleyip yapabilir.
Benim düşüncem.
 
İyi hileler ücretli olduğu için engellemiyor bence. Hatta tam tersine yazılımsal olarak hilelerin daha rahat çalışmasını bile sağlıyor olabilir. Yani hilelerden valve'ın da kârı olduğunu düşünüyorum.
 
Rapor ettiğimiz oyuncuları nereden görüyoruz acaba?
 
"Derin öğrenmeymiş yok analiz falan boş işler" değil. Türkiye'de bu işin altından kalkabilecek, çok az sistem var. Ya suçlu-suçsuz herkesi banlarlar, -ki bu onlara daha fazla para kazandırır- ya da böyle teknolojilere başvururlar. Adamların tek olayı para olsaydı oyunu ücretsiz yapmazdılar.

Valve kendisine düşeni yapıyor. HL Alyx'i çıkardılar. Source 2'yi kullanıcılar-oyuncular için uygun hale getirmeye çalışıyorlar. Yılın oyunu kapasitesine ulaşabilecek bir oyun yaptılar. Eğlencesine 2012'den kalma, son anlarını yaşayan bir oyuna giriyorsan senin sorunun, daha yeni oyunları deneyebilirsin.
Zuladan farkı, Valve'daki 20 kişilik takım, deniyor. Oyunda gameplay dengesi var, her geçen gün yeni içerikler ile güncel tutmaya çalışıyor, Zula ise diğer oyunlardan copy-paste yaparak, gameplay dengesini düşünmeden geçiniyor. Hile koruması olarak zaten BattlEye kullanıyorlar sanırsam, ki zamanında bana powershell açık olduğu için ban atan hile koruması.

Tek para kazanan taraf Valve değil. Valve'ın topluluk yapımı skinleri oyuna eklemek için ne kadar para verdiğini biliyor musunuz? Ya da sadece operasyonları oynayarak ne kadar para kazanıldığını?
Yani hocam bence bu kadar görmüyor olmazsınız gerçekleri. Eğlencesine oynadığım 2012'den kalma oyun Half-Life Alyx'i hala daha 2'ye 3'e katlıyor. Son anlarını yaşıyor dediğiniz oyun hala milyonlarca kişi tarafından oynanıyor. Son anlarını yaşıyor dediğiniz oyunda hala binlerce turnuva düzenleniyor.

Half-Life Alyx hikaye tabanlı bir oyun. CS-GO ise FPS oyunu. Ve iki türü karşılaştırmanız inanılmaz saçma. Hala daha sadece FPS oyunu oynayan bir kitle varken. O karşılaştırmayı yaparken neye değinmek istediğimi sizde çok iyi biliyorsun ama değindiyim şeyden başka her şeyin cevabını vermişsiniz.

Eğer ben bir oyuna giriyorsam o oyununun gereksinimlerini karşılamak için değil oynamak istediğim için oynarım. Oyunlarda bu amaç için yapılır zaten. Zula ile karşılaştırmamın sebebi de tam olarak bu. Zulada silaha para vererek öne geçiyorsunuz. CS-GO da ise prime'a para verip öne geçiyorsunuz.

Adamlar bildiğin sen paramı verdin iyi geç rahatça oyununu oyna. Sen para vermedin mi yok o zaman hilelerle uğraşa uğraşa 21 levele gel gereksinimleri karşıla öyle oyununu rahatça oyna. Ama bir yandan da uğraşmadan direk prime alıp rahatına da bakabilirsin diyor. Benim zula ile karşılaştırdığım kısım bu sen bana oyunları karşılaştırıyorsun. Oyunu her geçen gün güncel tutmaya mı çalışıyorlar? Bir ben görmüyorum herhalde böyle bir şeyi. Herhalde hiçbir şeyi ellemeyip sürekli getirilen skin paketlerinden, kasalardan bahsediyorsun.

Eğer sen bir oyundan hala daha hayvan gibi para kazanıyorsan kusura bakma ama para kazandığın oyunculara hilesiz rahat bir deneyim sunman gerekiyor. Ama senin dediğin şeye bakarsak hocam. Valve bize kusura bakmayın sizden de hayvan gibi para kazanıyorum ama size rahat bir oyun deneyimi sunmayacağım çünkü yeni çıkan Half-Life Alyx ile uğraşıyorum gibi saçma bir gerekçe sunması lazım.

Oyuncuların oyundan para kazanması bir şey değiştirmez. Herkes öyle değil. CS-GO para kazanılması için değil oynanması için yapıldı. Ve eğer para kazanan oyuncular varsa bunun bizimle alakası yok olmamalı. Oyuncuların büyük bir kısmı oynamak için girdi para kazanmak için değil. O yüzden azınlığa değil genele bakılması gerekiyor.

Valvenin sizin düşündüğünüz sebeplerden bu güncellemeyi getirmediğini mi düşünüyorsunuz cidden. Valve sizin dediğiniz gibi o kadar büyük bir oyun yapıyor ama hilelere çözüm bulamıyor. Ya çözümü geçtim bir adım bile atılmıyor.

Bunun sizce de bir sebebi yok mu? Valve sizce cidden yeni oyunlar yaptığı için mi bu oyuna hile güncellemesi getirmiyor? Yoksa oyuncuların %50'si hile olduğu için mi? Ve bu büyüüük hile topluluğunu kaybetmemek için mi? Gaben abimin umurunda bile değil oyuncular bence. O adam parasına bakıyor.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı