ViewSonic 24" VX2458-P monitör batarya göstergesi nedir?

Alexstrasza

Femtopat
Katılım
3 Aralık 2021
Mesajlar
8
Arkadaşlar merhabalar. Bugün ViewSonic marka monitör aldım, ayarlarına girdiğimde batarya göstergesi var bu ne anlama geliyor? Ve ilk açtığım andan kapattığım ana dek hep %83 gösterdi. Tam modeli ViewSonic 24" VX2458-P-mhd 144Hz 1ms HDMI DP TN FHD.
Görseli de ektedir.
 

Dosya Ekleri

  • IMG-20211202-WA0016.jpeg
    IMG-20211202-WA0016.jpeg
    232,8 KB · Görüntüleme: 101

UluErdem25

Decapat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
2.363
Çözümler
20
Yer
Ofis
Şu siteden baktım sRGB ve Native'de aynı sonucu veriyor yoksa ben mi fark edemedim.

Hocam görev yöneticisini açıp yukarı-aşağı hareket ettirince bariz yeşil iz görüyorum native modda, sen de dene istersen. Sayfayı kaydırırken de görüyorum.

1638531458533.png
 

0x0

Kilopat
Katılım
3 Aralık 2017
Mesajlar
1.980
Çözümler
53
Yer
Edirne
Aynen öyleymiş parlaklık veya renk modunu değiştirince değişmeye başladığını fark ettim. Peki onun solundaki batarya işaretine benzeyen şey ne?
Anladığım kadarıyla o batarya zaten ne kadar enerji tükettiğini simgelemek için oraya koyulmuş yani sağdaki yüzdelik enerji kullanımını yüzdelik oranda gösterirken o batarya ise sadece bir ikon. İkon seçimini biraz yanlış yapmışlar ilk başta bende onu başka bir şey sanmıştım.
 
Yukarı