Windows 10 etkinleştirilemiyor daha sonra tekrar deneyin

grey123

Hectopat
Katılım
21 Mayıs 2014
Mesajlar
19
Herkeze selamlar arkadaşlar Windows 10 yükseltmesi geldi ve bende lisanslı orjinal win 8.1 den yükselt seçeneğini seçerek kurdum.
Kurulum 30 dakika civarı sürdü.
Açıldıktan sonra lisansı kontrol ettim fakat Windows'u etkinleştirmek için internete bağlanın yazıyor fakat zaten şu anda PC internete bağlı.
Windowsu etkinleştir tuşuna bastım ayarlar sayfasından etkinleştirme penceresi açıldı.
Tekrar etkinleştire bastım ve yine hata mesajıyla karşılaştım.
Windows etkinleştirilemiyor lütfen daha sonra tekrar deneyin.
Şimdi benim şu soruları sormak hakkım değil mi?
Benim lisansım ne oldu ?
Şu andaki Windows 10 lisansım nerde ?
Ben ISO dosyası ile temiz kurulum yaparsam hangi lisansı giricem ?
Microsoftun sitesinde bir iso dosyası var mı ?
Hani bize temiz kurulum için USB seçeneği verilecekti ?
Biraz rahatsız oldum açıkçası Win 10 dan. :kızgın:
Aşağıya ekliyorum ekran alıntısınız bu hata internette yakın zamanda çok görüntülenicek.

Ashampoo_Snap_2015.07.29_13h42m19s_001_Ayarlar.png
 
Son düzenleyen: Moderatör:

THE_MILLER

Security
Katılım
22 Ağustos 2013
Mesajlar
14.791
Makaleler
34
Çözümler
62
Yer
Techno Destek!
Lisansız geçersiz dememekte, bilgisayarı yeniden başlatıp bir süre sonra yeniden denemenizde fayda var. Hata ayrıntılarına tıkladığında kod veya bilgi yazıyor mu ?
 
Katılım
25 Temmuz 2014
Mesajlar
108
Makaleler
1
Yer
Antalya
Ben windows 10 update ettim. Baktım ürün anahtarı etkinleştirilmişti sıkıntı yoktu. Daha sonra temiz kurulum yapmak istedim. ISO burada: Windows 10 Doğru versiyonu indirdim ve usb boot hazırladım. Temiz kuruluma başlarken, daha en başta key girmeni istiyor Windows 10 (atlama seçeneği de mevcut.) Neyse ben keyimi girdim; fakat "Ürün anahtarı çalışmadı. Lütfen kontrol edip tekrar dene." yazdı. Sonuç olarak hâlâ çözüm arıyorum. Temiz kurulum olmuyor.
 

kaspa

Hectopat
Katılım
9 Ekim 2014
Mesajlar
738
@Theogonis Atlama seçeneğini kullan, temiz kurulumdan sonra çevrimiçi olduğunda otomatik olarak etkinleşmesi lazım. Ürün anahtarı başka türlü işe yaramaz.
 
Katılım
25 Temmuz 2014
Mesajlar
108
Makaleler
1
Yer
Antalya
@Theogonis Atlama seçeneğini kullan, temiz kurulumdan sonra çevrimiçi olduğunda otomatik olarak etkinleşmesi lazım. Ürün anahtarı başka türlü işe yaramaz.
Valla güvenemediğim için atlamadım ama... Gözümü karartım dalıcam herhalde sonunda.
 

mwsg

Kilopat
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
1.121
Makaleler
2
Yer
İstanbul
Valla güvenemediğim için atlamadım ama... Gözümü karartım dalıcam herhalde sonunda.

Tekrar kurmanıza gerek yok. Ayarların içinde işletim sistemini sıfırla (kendi kendine temiz kurulum yapma) seçeneği mevcut. Ben de güncelledikten sonra ona kullandım. Başta BIOS ekranından ilerleme oluyor bendeki %99'da takıldı baya bekledim olmayınca gücü kestim tekrar açtım şimdi Windows 10 kuruyor umarım bir sorun çıkmaz.
 
Katılım
25 Temmuz 2014
Mesajlar
108
Makaleler
1
Yer
Antalya
Tekrar kurmanıza gerek yok. Ayarların içinde işletim sistemini sıfırla (kendi kendine temiz kurulum yapma) seçeneği mevcut. Ben de güncelledikten sonra ona kullandım. Başta BIOS ekranından ilerleme oluyor bendeki %99'da takıldı baya bekledim olmayınca gücü kestim tekrar açtım şimdi Windows 10 kuruyor umarım bir sorun çıkmaz.
Yok ben Windows'u emanet bir bilgisayarda yükselttim. Oradan tamamen kaldırdım. Şimdi kendi bilgisayarıma temiz kurulum yapacağım. Ona uğraşıyorum.
 

tillburrows

Hectopat
Katılım
9 Ağustos 2014
Mesajlar
6
Aynı sorun bende de var.Temiz kurulumda yapmadım.Win 8.1 de ne yüklüyse aynen aktarıldı ama etkinleştirilmiyor.Çözebilen var mı?
 

Berke1100

Hectopat
Katılım
13 Haziran 2014
Mesajlar
22
Aynı hata bende de var. Microsoft'un sitesinden Windows 10 yükseltme aracını indirip kurdum. Ancak keyim aktif olmuyor.
 

Dosya Ekleri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    173,2 KB · Görüntüleme: 1.110

tillburrows

Hectopat
Katılım
9 Ağustos 2014
Mesajlar
6
Sonunda etkinleştirdim.Nasıl çözdüğüm biraz saçma gelebilir ama durmadan etkinleştir butonua bastım.50 kere basmışımdır.Yabancı forumlara baktım bu şekilde çözenler var.
 
Yukarı