Yeni Crazy Taxi oyunu live service olacak ve 100 kişilik hayatta kalma modu barındıracak

Katılım
19 Eylül 2021
Mesajlar
13.779
Makaleler
2
Çözümler
89
Yer
Ankara
İşte Palworld, Helldivers 2 gibi oyunların çok popüler olmasının yan etkisi de bu. Sırf kolay yoldan çok para kazanmak icin Sega gidip bir taksicilik oyununa bile böyle şeyler ekleme kararı almış.

Kaynak:
Palword'ün alakası ne hocam? Oyuna multiplayeri çokta güzel yedirmişler, daha da geliştirmeye açık.
 
Yok şakadır bence, olmaz öyle şey. İnanmak istemiyorum.

Yani 100 taksi daha çok müşteri alıp, hızlı götürmek için mi kapışacak? Oyunlarda öyleydi çünkü hızlı olmak puan veriyordu.
 
Palword'ün alakası ne hocam? Oyuna multiplayeri çokta güzel yedirmişler, daha da geliştirmeye açık.
Palworld bir anda çıkmış, çok dev bütçeler ve geliştirme süreci harcanmamış fakat yine de çok oynanıp satın alınan bir oyun oldu. Eh hal böyle olunca büyük firmalar da çıkıp "Böyle ucuza live service yapınca çok kazanıyorlar. Biz niye yapmayalım?" kafasına giriyorlar ve Suicide Squad gibi oyunlar çıkıyor ortaya. Yani burada laf ettiğim şey oyunun kalitesi değil. Oyun belli bir kaliteyi sağlamış ki bu kadar oynanmış. Benim bahsettiğim şey bu oyunların sektöre yaptığı yan etkiler.
 
Palworld bir anda çıkmış, çok dev bütçeler ve geliştirme süreci harcanmamış fakat yine de çok oynanıp satın alınan bir oyun oldu. Eh hal böyle olunca büyük firmalar da çıkıp "böyle ucuza live service yapınca çok kazanıyorlar. Biz niye yapmayalım?" kafasına giriyorlar ve suicide Squad gibi oyunlar çıkıyor ortaya. Yani burada laf ettiğim şey oyunun kalitesi değil. Oyun belli bir kaliteyi sağlamış ki bu kadar oynanmış. Benim bahsettiğim şey bu oyunların sektöre yaptığı yan etkiler.

Palword live service değil ki örneğin saçma olmuş.
 
Palworld bir anda çıkmış, çok dev bütçeler ve geliştirme süreci harcanmamış fakat yine de çok oynanıp satın alınan bir oyun oldu. Eh hal böyle olunca büyük firmalar da çıkıp "Böyle ucuza live service yapınca çok kazanıyorlar. Biz niye yapmayalım?" kafasına giriyorlar ve Suicide Squad gibi oyunlar çıkıyor ortaya. Yani burada laf ettiğim şey oyunun kalitesi değil. Oyun belli bir kaliteyi sağlamış ki bu kadar oynanmış. Benim bahsettiğim şey bu oyunların sektöre yaptığı yan etkiler.

Dediğinizi anladım hocam, live service konusunda haklısınız size katılıyorum. Fakat Palworld örneğinin tam olmadığını, çünkü ne Suicide Squad gibi ne de Crazy Taxi gibi saçma sapan bir temel üstüne kurulmadığını belirtmek istedim.

Her ne kadar az bütçe de olsa oyuncuların istediğini veren bir yapı kurmuşlar. Firmaların bunu anlaması lazım. Live service olacak diye altı boş multiplayer oyunlar çıkarıyorlar. Güzel başka örnek olarak bence Forza var.
 
Dediğinizi anladım hocam, live service konusunda haklısınız size katılıyorum. Fakat Palworld örneğinin tam olmadığını, çünkü ne Suicide Squad gibi ne de Crazy Taxi gibi saçma sapan bir temel üstüne kurulmadığını belirtmek istedim.

Her ne kadar az bütçe de olsa oyuncuların istediğini veren bir yapı kurmuşlar. Firmaların bunu anlaması lazım. Live service olacak diye altı boş multiplayer oyunlar çıkarıyorlar. Güzel başka örnek olarak bence Forza var.
Kaliteli, işini hakkıyla yapan live service veya herhangi bir türe dayanan online oyunlara lafım yok zaten benim. Burada Palworld ve Helldivers 2 örneğini yakın zamanda çıkmış ve popüler olan oyunlar oldukları için kullandım. Firmalar bunları düşük bütçeli, basit ama çok kazandıran online oyun olarak görüp taklit etmeye çalışıyor. Problem de burada başlıyor.

Forum icerisinde bir şeyin sektöre etkisini örnek olarak kullanınca o şeye kötü, nefretlik bir şey denildiğinin sanılması can sıkıcı hal almaya başladı. Palworld'ü türü sevmediğimden oynamadım bile. Nasıl iyi veya kötü diyebilirim ki?
 
İşte Palworld, Helldivers 2 gibi oyunların çok popüler olmasının yan etkisi de bu. Sırf kolay yoldan çok para kazanmak icin Sega gidip bir taksicilik oyununa bile böyle şeyler ekleme kararı almış.

Kaynak:
Ulan çocukluğumun oyununa bu yapılır mı be.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı