Yerli yapım oyuna tavsiyeler

N0rvecli

Hectopat
Katılım
12 Temmuz 2022
Mesajlar
3.538
Makaleler
2
Çözümler
53
Yer
Ankara
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Türk Silahlı Kuvvetleri Uz. Çvş. Ad
Esenlikler, uzun bir süredir üzerinde çalıştığımız oyunun özeti şu şekildedir: Oyunumuz, açık dünya bir oynanabilirlik sunan suikast ve parkur unsurlarını bir araya getiren bir yapım olacak. Adeta Hitman'in açık dünya versiyonu olarak düşünülebilir. Oyunu henüz tam anlamıyla kullanıma sunmadan önce, sizlerin önerilerini de bekliyoruz. Oyunda hem üçüncü şahıs bakış açısı hem de FPS modu bulunacak. Bu iki farklı bakış açısı, oyunculara çeşitli deneyimler sunmayı amaçlıyor.

Eğer daha fazla detaylı öneriye veya geri bildirime ihtiyacınız varsa, sormaktan çekinmeyin. Oyun geliştirme sürecinizde size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.
 
Türk ismini ve Türk bayrağını yerinde kullanın. Eğer oyununuz "harika" değilse Türk kelimesini dahi kullanmayın. Yoksa Erzurum'da olduğu gibi lince tutulur ve alaya alınırsınız. Türk kelimesini bir fikri mülkiyet üzerinde kullanmak çok ince bir çizgi üzerinde yürümektir, ortası kesinlikle yoktur. Pazarlama amacıyla kesinlikle kullanılmamalı.
 
Türk ismini ve Türk bayrağını yerinde kullanın. Eğer oyununuz "harika" değilse Türk kelimesini dahi kullanmayın. Yoksa Erzurum'da olduğu gibi lince tutulur ve alaya alınırsınız. Türk kelimesi çok ince bir çizgi üzerinde yürümektir, ortası kesinlikle yoktur.
Karadeniz'in herhangi bir şehrinden türkü ekleyip, kaval & saz gibi ses eklentileriyle daha iyi bir sonuç elde edilebilir diye düşünüyorum.
 
Karadeniz'in herhangi bir şehrinden türkü ekleyip, kaval & saz gibi ses eklentileriyle daha iyi bir sonuç elde edilebilir diye düşünüyorum.
Bizzat denendi ve çuvalladı, her Türk oyun geliştiricisinin odasına asması gereken ibretlik bir oyun:
 
Türk ismini ve Türk bayrağını yerinde kullanın. Eğer oyununuz "harika" değilse Türk kelimesini dahi kullanmayın. Yoksa Erzurum'da olduğu gibi lince tutulur ve alaya alınırsınız.

Globale yönelik planlıyoruz seslendirme vesaire tabii olacaktır orası ayrı easter egg kullanarak yerli oyun oldugunu vurgulamayı plalıyoruz göze sokarak değıl erzuruma nazaran daha akıcı bir oyun deneyimi olacak.
 
Çok satması için tutulması için ilüzyona ihtiyacı var. Görsel olarak elinizden geldiği kadar profesyonel yapmaya çalışın oyunu yaparken empati yapmaya özen gösterin kontrolleri kolay olsun oyuncu her şeye erişebilsin kısıtlı olmasın GTA San Andreas'da evlere girilemiyor mesela onun gibi kısıtlı olmasın özgür hissettirsin oynarken duygu hissedelim gerçekten de Erzurum gibi saz çalmayın potentia fena değildi ondan iyisini yaparsınız ya.
Banner Lord,Crysis vs bunlar çok güzel Türk Oyunları.

Kötü bile olsa Türk insanının oyun yapması beni mutlu ediyor keşke bende bilsem evde kendi kendime yapabilsem ama anlamıyorum.

Aklıma gelmişken bir de benzeri oyunlarla kıyaslayın piyasadaki çok beğenilen oyunlar ile hepsinden bir şeyler alın katın özgünleştirin kıyaslama yapmak önemli.
 
Globale yönelik planlıyoruz seslendirme vesaire tabii olacaktır orası ayrı easter egg kullanarak yerli oyun oldugunu vurgulamayı plalıyoruz göze sokarak değıl erzuruma nazaran daha akıcı bir oyun deneyimi olacak.
İnce detaylar kesinlikle daha ilgi çekecektir ancak pazarlama amacıyla Türk ögelerini çok dikkatli kullanmak, mümkünse kullanmamayı tercih edin. Oyununuz Türk yaptığı için değil, iyi bir hikaye, oynanış gibi elementlere sahip olduğu için sevilsin. Eğer günün sonunda çok iyi bir ürün çıkmayacaksa bütün emeğinizi yakar. Emin olun "Türk" kelimesi gelince beklenen kalite RDR kalitesi. Çok sert konuşmak zorundayım çünkü ortası yok bunun.
 
Esenlikler, uzun bir süredir üzerinde çalıştığımız oyunun özeti şu şekildedir: Oyunumuz, açık dünya bir oynanabilirlik sunan suikast ve parkur unsurlarını bir araya getiren bir yapım olacak. Adeta Hitman'in açık dünya versiyonu olarak düşünülebilir. Oyunu henüz tam anlamıyla kullanıma sunmadan önce, sizlerin önerilerini de bekliyoruz. Oyunda hem üçüncü şahıs bakış açısı hem de FPS modu bulunacak. Bu iki farklı bakış açısı, oyunculara çeşitli deneyimler sunmayı amaçlıyor.

Eğer daha fazla detaylı öneriye veya geri bildirime ihtiyacınız varsa, sormaktan çekinmeyin. Oyun geliştirme sürecinizde size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.

Hocam öncelikle kolaylıklar dilerim. Ben de grafik tasarımı yapan ve gamer birisi olarak öncelikle projenizin konsept olarak biraz fazla büyük olduğunu sanıyorum. Oyunla ilgili yayınlanmış bir şey var mı? Hem açık dünya hem gizlilik, çift kamera açısı kısacası optimizasyonu ve yapay zekayı iyi yapması kolay olmayan konular. Kaç kişilik ne kadar büyük bir ekipsiniz bilmiyorum ancak bence büyük olmayan firmalar için belli bir konuya odaklanıp onu olabilecek en iyi şekilde yapmak daha doğru. Bir oyuna bir sürü mekanik vs. eklenebilir ancak rafine olmadıktan, düzgün çalışmadıktan sonra ortalama bir 2D platform oyunu benim için daha iyidir.
 
Esenlikler, uzun bir süredir üzerinde çalıştığımız oyunun özeti şu şekildedir: Oyunumuz, açık dünya bir oynanabilirlik sunan suikast ve parkur unsurlarını bir araya getiren bir yapım olacak. Adeta Hitman'in açık dünya versiyonu olarak düşünülebilir. Oyunu henüz tam anlamıyla kullanıma sunmadan önce, sizlerin önerilerini de bekliyoruz. Oyunda hem üçüncü şahıs bakış açısı hem de FPS modu bulunacak. Bu iki farklı bakış açısı, oyunculara çeşitli deneyimler sunmayı amaçlıyor.

Eğer daha fazla detaylı öneriye veya geri bildirime ihtiyacınız varsa, sormaktan çekinmeyin. Oyun geliştirme sürecinizde size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarım.

Oyunun adı: Erzincan.
 

Geri
Yukarı