Youtube'a Giremiyorum.

NIGHTOFFLY

Centipat
Katılım
6 Ekim 2019
Mesajlar
Bilgisayardan Youtube'a girmeye çalıştığım zaman şu hatayı alıyorum.
Ana makinesinin sunucu IP adresi bulunamadı.
Bu youtube'la ilgili bir sorun mu yoksa bende mi bir sıkıntı var çözümü nedir ?
Başka Dns kullanmak istemiyorum ama.
Kendi Dns'imden neden giremiyorum ?

DNS önbelleğini temizleyerek girebileceğine inanıyorum. Aşağıdaki adımları takip edebilirsin.

How Do I Flush My DNS Cache on Windows?

The following guide will teach you how to flush your DNS Cache.

The first step to flushing your DNS is to open your “Windows Command” prompt.

WinXP: Start, Run and then type “cmd” and press Enter.
Vista, Window 7 and Windows 8: Click “Start” and type the word “Command” in the Start search field. Finally, right-click the command prompt icon and select the option to “Run as Administrator”.
In the open prompt, type “ipconfig /flushdns” (without the quotes).
You should receive a message of your success as confirmation when the cache is cleared

DNS önbelleğini temizleyerek girebileceğine inanıyorum. Aşağıdaki adımları takip edebilirsin.

How Do I Flush My DNS Cache on Windows?

The following guide will teach you how to flush your DNS Cache.

The first step to flushing your DNS is to open your “Windows Command” prompt.

WinXP: Start, Run and then type “cmd” and press Enter.
Vista, Window 7 and Windows 8: Click “Start” and type the word “Command” in the Start search field. Finally, right-click the command prompt icon and select the option to “Run as Administrator”.
In the open prompt, type “ipconfig /flushdns” (without the quotes).
You should receive a message of your success as confirmation when the cache is cleared
Sen bunu verdin diye mi oldu bilmiyorum ama ben bunu önceden denemiştim olmamıştı. Şimdi sen dedin diye bir kez daha denedim oldu. Teşekkürler

Sen bunu verdin diye mi oldu bilmiyorum ama ben bunu önceden denemiştim olmamıştı. Şimdi sen dedin diye bir kez daha denedim oldu. Teşekkürler
Rica ederim, bir arkadaşımda da aynı problem yaşanmıştı kendisi TürkNetliydi bunu yaptığında düzelmişti lakin yarım saat sonra tekrar meydana gelmişti yine yapmıştı ve tekrar çözülmüştü. Ertesi gün anladık TürkNet abonelerinin çoğu YouTube'a girememiş.

Uyarı! Bu konu 5 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Yeni konular

Geri
Yukarı