mahmutxd07
Decipat
- Katılım
- 4 Kasım 2022
- Mesajlar
- 1.132
- Çözümler
- 1
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Arkadaşlar son zamanlarda oyun yapma hevesine kapıldım.
Unreal Engine ile geliştirmeyi düşünüyorum. Yazılım bilgim az biraz var. Oyun kodlama konusunda pek bir şey bilmiyorum. Eğitimler alıp küçükten başlayacağım. Ama merak ettiğim nokta beklenti seviyemiz ne olmalı? Mesela GTA 6 yapacağım kafasıyla bu yola çıkamayız. Şu an özendiğimiz sevdiğimiz çoğu oyun, çok büyük ekiplerin emeğiyle ortaya koyuldu. Peki biz tek başımıza neler yapabileceğiz? Hedefimiz sınır noktamız ne olacak?
Stardew Valley'i oyun tek kişinin yaptığını biliyoruz. Güzel bir örnek. Ama yaratıcı bir oyun oldu, çok fazla çiftçilik simulator oyunu yoktu, gayet başarılı bir oyunda oldu. Tutmaması için de bir sebep yoktu özetle. Ama özgün fikir bulmak. Bir tema-atmosfer yaratmak. Bu temaya uygun assetler, modeller yapmak. Ve en önemlisi oyunu oyun yapan mekanikleri tasarlamak. Bunları özgün diğer oyunlardan ayıran özellikler yapmak lazım. Son zamanlarda severek oynadığım Palworld oyununu örnek alalım, Paldeck'te 100'den fazla pal vardı. 1 Pal'i 5 günde çizsek modellesek, ve skillerini animasyonlarını yapsak. 100 Pal için 500 gün gerekir.
Unreal Engine ile geliştirmeyi düşünüyorum. Yazılım bilgim az biraz var. Oyun kodlama konusunda pek bir şey bilmiyorum. Eğitimler alıp küçükten başlayacağım. Ama merak ettiğim nokta beklenti seviyemiz ne olmalı? Mesela GTA 6 yapacağım kafasıyla bu yola çıkamayız. Şu an özendiğimiz sevdiğimiz çoğu oyun, çok büyük ekiplerin emeğiyle ortaya koyuldu. Peki biz tek başımıza neler yapabileceğiz? Hedefimiz sınır noktamız ne olacak?
Stardew Valley'i oyun tek kişinin yaptığını biliyoruz. Güzel bir örnek. Ama yaratıcı bir oyun oldu, çok fazla çiftçilik simulator oyunu yoktu, gayet başarılı bir oyunda oldu. Tutmaması için de bir sebep yoktu özetle. Ama özgün fikir bulmak. Bir tema-atmosfer yaratmak. Bu temaya uygun assetler, modeller yapmak. Ve en önemlisi oyunu oyun yapan mekanikleri tasarlamak. Bunları özgün diğer oyunlardan ayıran özellikler yapmak lazım. Son zamanlarda severek oynadığım Palworld oyununu örnek alalım, Paldeck'te 100'den fazla pal vardı. 1 Pal'i 5 günde çizsek modellesek, ve skillerini animasyonlarını yapsak. 100 Pal için 500 gün gerekir.