tahaklkt
Beğeniler
1.546

Profil mesajları Son etkinlik Mesajlar Hakkında Mesaj bölümleri

  • 1674721346417.png


    Daha öncesinde şöyle bir şey demiştim. Artık yeni bir yöntem sayesinde csc ismi verilen o kodu kablosuz olarak tornavidayı saate değdirmeden yapabiliyoruz, üstelik garanti vs. de gitmiyor güncellemeleri de almaya devam ediyorsunuz ama bir tık zorlayıcı bir işlem. Bu işin sonunda Samsung pay aktif hale geliyor ve istediğiniz gibi kullanabiliyorsunuz. Sorun şu ki Samsung pay destekleyen banka bulamadım.
    • Beğen
    İfadeler: Zerons
    InMyHell
    InMyHell
    Hocam bir gelişme var mı, S wallet ile sürünmek istemiyorum :)
    tahaklkt
    tahaklkt
    Vallahi hocam samsung birkaç bir şey değiştirdi CSC değişme olayı bitti yeni yöntem arıyorum Samsung Pay Curve isimli banka ile kullanılabilir ama sahte bir oturum izni vs. lazım ki Türkiye'de çok harcama yapınca ban yiyorsunuz. Karışık durumlar bakalım.
    ahmut222222
    ahmut222222
    Hocam apple pay’de wise kart ingiltereye kayıtlı cüzdan uygulamasının fatura bilgisini türkiye olarak mı ayarlayalım, veya zen için
    Türkiye'de Samsung Galaxy 4 saat ile Samsung Pay kullanmak mı ? Ne ?
    Doğru okudunuz, Google Pay için proxy oluşturmaya sürünmeye falan filan gerek yok. Samsung Pay aktif ettim şimdi kötü Xiaomi telefonumda aracı uygulamanın nazını çekiyorum, kurtuluşa yakınız!
    tahaklkt
    tahaklkt
    Rehber gecikecek gibi, Samsung Pay destekleyen ve resmi adresimiz ile açabileceğimiz bir banka hesabı bulamadım, ama saatte CSC değiştirip Samsung Pay'i görünür hale getirebildim.

    Samsung Pay'e kart eklemek sıkıntı şu anda büyük ihtimalle 2-3 ay falan civarı Samsung Pay'e Zen.com'un eklenmesini bekleyeceğim, zira en iyi sistem hiç şüphesiz Zen.com'dur.
  • Yüklüyor…
  • Yüklüyor…
  • Yüklüyor…
  • Yüklüyor…

Yeni konular

Geri
Yukarı