Forspoken, FSR 3 ve Frame Generation On vs Off

Piksel piksel olmasın yeter Motion blur benim için daha iyi, artık Cyberpunk Ultra, RT Ultra FSR 3 oynayabileceğim.

RT ultra berbat olur. Şöyle ki motion blur kare sayısı azaldıkça rezalet seviyeye gelecektir bu durumda.

Mümkün olduğunca fazla kare olacak ki motion blur tahammül edilebilir olsun. Ben FG'yi 60 FPS almak için kullanayım derseniz kazın ayağı öyle değil maalesef.
 
Şu anki implementasyonu biraz kırık gibi görünüyor. Felaket bir frame pacing sorunu var. Umarım Forspoken'a özgü bir durumdur.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Bu arada Forspoken'ın demosunda FSR 3 var, ücretsiz deneyebilirsiniz.
 
Şu anki implementasyonu biraz kırık gibi görünüyor. Felaket bir frame pacing sorunu var. Umarım Forspoken'a özgü bir durumdur.

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Bu arada Forspoken'ın demosunda FSR 3 var, ücretsiz deneyebilirsiniz.

Bana'da geldi açıkçası bakalım ne olacak.
 
Bana da geldi açıkçası bakalım ne olacak.

Sorun kare üretmek değil bunu toparlamaları sana dün de söylüyordum. 10 sene önceki televizyonlarda bile yapıyorlardı bunu 24 FPS çekilmiş filmleri 60 FPS izliyordun ama getirisi bazen götürüsünü karşılamayabiliyor.
 
Sorun kare üretmek değil bunu toparlamaları sana dün de söylüyordum. 10 sene önceki televizyonlarda bile yapıyorlardı bunu 24 FPS çekilmiş filmleri 60 FPS izliyordun ama getirisi bazen götürüsünü karşılamayabiliyor.

Aynen hocam hissediliyor. Bu oyunu bir daha oynamayacağım için, diğer Oyunlar'da nasıl olacak çok merak ediyorum. Deneyim önemli herkesin tam fikir sahibi olması için şart.
 
Aynen hocam hissediliyor. Bu oyunu bir daha oynamayacağım için, diğer Oyunlar'da nasıl olacak çok merak ediyorum. Deneyim önemli herkesin tam fikir sahibi olması için şart.

Sıkıntı 142 karede bile hissedebilmen input lag kağıt üzerinde bu kadar düşmüşken. Bunu bir şekilde toparlamaları lazım, çünkü 60 kare almak için açan birisi için ufak çaplı kıyamet yaşanır şu ortamda.

Neyse kesin konuşmak için çok erken, biraz vakit geçsin üzerinden DLSS 3.0 da ilk çıktığında sıkıntılıydı.
 
Ben genel izlenim olarak bir başarı görüyorum. İçinde Radeon olunca AMD'ye çok güvenemiyordum ama başarmışlar diyebilirim. Bu yayıldığında ve güncellemeler aldığında daha iyi yerlere zaten varacaktır. Geciktirdi, evet. Ama saygımı kazandı.
 
Sıkıntı 142 karede bile hissedebilmen input lag kağıt üzerinde bu kadar düşmüşken. Bunu bir şekilde toparlamaları lazım, çünkü 60 kare almak için açan birisi için ufak çaplı kıyamet yaşanır şu ortamda.

Neyse kesin konuşmak için çok erken, biraz vakit geçsin üzerinden DLSS 3.0 da ilk çıktığında sıkıntılıydı.

Aynen hocam olumsuza kafa yormayalım hiç yoktan 70-80 FPS geldi Buna'da şükür. ileriki Zaman'da oyun güncellemeleri ile hallederler. Ama bunu ben başarı olarak görüyorum.
 
60'dan 140 FPS'e. FG muhteşem bir teknoloji.

2 aylık RX 6600'ümün yüzü güldü.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı