Monoton olan RDR2. Valhalla'nın ana görev kurgusu mükemmel ve her oyunda görmek istediğim bir kurgu. Bir sürü olay gelişirken arka planda asıl amaçların adımları atılıyor. O bir sürü olay da asıl hikayeye bağlanıyor. RDR2'ye bakalım. Arthurrr, fijiye gidicez zengin olucaz ama önce we need money evlattt. Arthur, o'driscollara bu sefer basıyoruz atla atına gel. Hey Arthur bu son soygun evimize gidecez. Evimiz nerede Dutch? Bilmiyorum, belki fijidedir. Tamam Dutch son bir soygun daha. Heyyy Arthur we need money. (Arthur'un bile yüz ifadesinden anlaşılıyor Dutch bu cümleyi her kuruşunda onu yumruklamak istemesi.) Kurgulamayada bakalım, git şununla konuş, vur adamı gel kampa. Bununla konuş git şunu vur, geri gel kampa. Oyunun başında Hosea ile ayı avlıyoruz, bir daha sormuyor hiçbirşey avla alakalı. Adamlar bunları yapmış ama entegre etmemişler amaç koymamışlar. Ben tüm avları yaptım, egzotik hayvanların. Ne işe yarıyor? Sadece kozmetik. Valhalla'da hepsine bir amaç yüklenmiş. Kurgu anlamında çok daha başarılı.
Birşey demiyorsun, çünkü doğru. 83 saat RDR2 oynamışım oyunun %50'sini tamamlamışım. %10 ana hikaye ilerlemesi %40 tamamlanan yan görevler olarak gözüküyor. Bu noktada şunu söyleyebilirim ki, RDR2 ve Valhalla arasında yan görev anlamında hiçbir fark yok.