FSR 3.0 ne zaman çıkacak?

Sürücünün içerisinde işte Hypr-RX falan siz FSR 3.0 diye neyi bekliyorsunuz ki?

Hypr-RX ile FSR 3.0 aynı şey değil. Birbirleriyle entegre çalışabilecek teknolojiler. Radeon Süper Çözünürlük (RSR), Radeon Boost ve Radeon Anti-Lag özelliklerini birleştireren teknoloji Hypr-RX, Diğer yandan FSR 3.0 ise upscaling ile TX düzelmesi yapan teknolojilerdir. FSR 3.0 ile entegreli çalışabilecek teknolojiyi direkt olarak aynıymış gibi belirtmişsiniz.
 
Hypr-RX ile FSR 3.0 aynı şey değil. Birbirleriyle entegre çalışabilecek teknolojiler. Radeon Süper Çözünürlük (RSR), Radeon Boost ve Radeon Anti-Lag özelliklerini birleştireren teknoloji Hypr-RX, Diğer yandan FSR 3.0 ise upscaling ile TX düzelmesi yapan teknolojilerdir. FSR 3.0 ile entegreli çalışabilecek teknolojiyi direkt olarak aynıymış gibi belirtmişsiniz.

AMD ile NVIDIA artık tüm bu entegre teknolojileri DLSS ve FSR'ın içine sokuyor. Frame Generation da DLSS değil ona bakarsan ama NVIDIA DLSS'den bağımsız kullanmıyor bu ismi.

Kısaca FSR 3.0 çıktı ve aktif son sürücü ile. Geriye bir tek Frame Generation kaldı AMD kanadından.
 
AMD ile NVIDIA artık tüm bu entegre teknolojileri DLSS ve FSR'ın içine sokuyor. Frame Generation da DLSS değil ona bakarsan ama NVIDIA DLSS'den bağımsız kullanmıyor bu ismi.

Kısaca FSR 3.0 çıktı ve aktif son sürücü ile. Geriye bir tek Frame Generation kaldı AMD kanadından.

Bahsettiğiniz durumu hiçbir yerli yabancı forumda görmedim. Tüm forumlarda bahsettiğim gibi 2 farklı teknoloji olarak anlatmakta.

Ayrıca frame generatin teknolojisi için beklenen tarih FSR 3.0'dan bile ötede görünüyor.
 
Bahsettiğiniz durumu hiçbir yerli yabancı forumda görmedim. Tüm forumlarda bahsettiğim gibi 2 farklı teknoloji olarak anlatmakta.

Ayrıca frame generatin teknolojisi için beklenen tarih FSR 3.0'dan bile ötede görünüyor.

Şöyle ki, AMD Anti-Lag+ teknolojisini FSR 3.0'ın içerisinde gösteriyor ama Anti-Lag+'ın doğrudan alakalı olduğu teknoloji Hypr-RX. Anti-Lag+ olmadan Hypr-RX yeni bir teknoloji olmuyor, kilit kısım burada. AMD Hypr-RX'i ayrıca tanıtır gibi yapmak için bu şekilde kullandı.

Nasıl DLSS 3.5'in açılımı DLSS + Reflex + FG + RR ise FSR 3.0'ın açılımı FSR + FG + Hypr-RX olmalı.
 
Hypr-RX için RX 7000 serisi karta ihtiyacın var ama şu anda Radeon Boost ile anti-lag'ı bir arada kullanabiliyor önceki nesil kullanıcılar, eskiden kullanamıyordu. Bunlar FSR 3.0'ın özellikleri.

FSR 3.0 kısaca ne biliyor musun? FSR 2.0 + hypr-RX + RSR + frame Generation'ın birleşik kümesi.

Şu anda gelmeyen tek özelliği frame generation o da 2024 yazını ancak bulur. O da minimum RX 5700, RX 6600 gibi kartlarda bir "kazanım" sağlayabilir. Ki yine asıl kazanımı kas gücü yüksek kartlardan alacaktır.

Radeon Boost açmak yararlımı çözünürlüğü düşürüyor gibi duymuştum.
 
Hypr-RX = RSR+fg+antilag + bu sadece RX 7000 serisi kartlarda çalışıyor sürücüden açılıyor fakat daha fg çıkmadığı için fg siz çalışıyor FSR 3.0 ise FSR 2 + fg oluyor fsr>rsr olduğu için fsr daha güzel gözükür fakat oyuna entegre edilmesi gerekir sürücüden FSR açamazsın o yüzden.
 
Yani kısaca amd nin reklamını yaptığı fps 50 den 145 e çıktı olayına daha çok var değil mi?

Var ve bu olay çoğu kartta mümkün olmayacak. 7900 XTX 4K çözünürlükte 50 FPS alırken FSR + FG yaparak 145'e ulaşabilir ama bir RX 6600, RTX 3060 1080P'de ulaşamaz.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı