0-500 TL arası Sistem Toplama

coolsfeel

Hectopat
Katılım
3 Haziran 2014
Mesajlar
48
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
6
Selam arkadaşlar ben foruma yeni katıldım ve çok bilgili insanların olduğunu farkettim Rica etsem bana max.500 tl ye kadar bir sistem toplayabilirmisiniz? Kasa / PSU 300watt/ HDD 500gb 7200Rpm / 4x 1GB Ram / NVİDİA 9500 GT / Monitor / Klavye&Mouse. Bunlar bende mevcut bunlarında uyduğu yani bunlarına katabileceğimiz bir sistem olabilir. Teşekkürler
 

sait.jobs

Hectopat
Katılım
5 Nisan 2014
Mesajlar
396
En iyi cevaplar
2
Beğeniler
65
Yer
Ankara/Kalecik
O fiyata Bulman neredeyse imkansız.Parçalar hep 2. el olur ve güncel oyunları iyi bir kalite de oynamak istiyorsan gt 9500'ü boş vermen gerekir.
 
KS
coolsfeel

coolsfeel

Hectopat
Katılım
3 Haziran 2014
Mesajlar
48
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
6
Elimde olan parçalarıda içine katarak bu fiyata çıkabilecek en iyi sistemi kastetmiştim özellikle fiyat belirtim zaten :)
Bu fiyata olabilecek bir sistem yani sadece parçalar değil uyumluluk falan burada bilirkişilerin olduğunu farkettim sizler daha iyi bilirsiniz Örn: Bende bu parçalar mevcut zaten he sende dersinki bu adamda bunlar var su anakartla su işlemciyide yanına koyalım güzel bişey ortaya cıksın. Yani sizin tercihleriniz benim için daha değerli yoksa kendimde bu fiyata bir sistem toplayabilirim tekrar Teşekkürler :)
 

Akif

Petapat
Katılım
4 Mart 2014
Mesajlar
12.186
En iyi cevaplar
39
Beğeniler
10.055
Yer
Osmaniye
Raminiz DDR3 ise belki bir şeyler olabilir.
 
A

amd007

Ziyaretçi
Akif'in de dediği gibi ram DDR3 ise ekleme rahat yapılır. Sadece ekran kartı değişse bile yetebilir.
 
KS
coolsfeel

coolsfeel

Hectopat
Katılım
3 Haziran 2014
Mesajlar
48
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
6
Arkadaşlar şimdi girsem vatan bilgisayara kendim toplarım 500 tl iyi bi fiyat i3 işlemci ve ona uygun anakarta bulurum zaten kasa PSU ekran kartı bende mevcut sızden üst düzey bi pc istemıyorum yinede yardımlarınız için teşekkürler
 
A

amd007

Ziyaretçi
Arkadaşlar şimdi girsem vatan bilgisayara kendim toplarım 500 tl iyi bi fiyat i3 işlemci ve ona uygun anakarta bulurum zaten kasa PSU ekran kartı bende mevcut sızden üst düzey bi pc istemıyorum yinede yardımlarınız için teşekkürler
500TL'lik sistemde İntel olmaz.
 

Akif

Petapat
Katılım
4 Mart 2014
Mesajlar
12.186
En iyi cevaplar
39
Beğeniler
10.055
Yer
Osmaniye
Sakın öyle bir hataya düşmeyin. Aynı şeyi yaptım. 1000TL param varken gittim anakart işlemci kasa ram aldım, ekran kartı almadım. 9500GT'yi hala kullanıyorum. Keşke Apu toplasaydım da böyle yapmasaydım. Eğer ram DDR3 ise bir anakart, bir işlemci, bir ekran kartı alabiliriz. HDD, kasa, psu ve rami kullanırsınız. Tabi raminiz DDR3 ise.
 



Yukarı