1650S sistemde Rust düşük FPS veriyor

lrkende

Hectopat
Katılım
8 Mart 2020
Mesajlar
1.107
Çözümler
3
Arkadaşım hemen hemen aynı sistemle ve sadece 8 GB RAM ile neredeyse benden yüksek FPS değerlerine ulaşıyordu. Ben 8 GB RAM varken resmen oynayamıyordum bile. Şimdi RAM arttırdım FPS düzeldi biraz ama hala 40'lara 30'lara düştüğü yerler oluyor ve bu fight değil de ormanda bile oluyor.

Sistemim:
Ekran kartı: GTX 1650 Super 4 GB (sürücü güncel.)
İşlemci: Ryzen 5 1600 AF.
RAM: 8 GB (Crucial Ballistix BL8G32C16U4r) (8x2)
SSD: CT240BX500SSD1 240 GB.
Anakart: ASUS Prime A320M-R

Rust sunucuya girdiğimde bir süre sonra donup kapanıyor şu an.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
KS
lrkende

lrkende

Hectopat
Katılım
8 Mart 2020
Mesajlar
1.107
Çözümler
3
Oyunu silip yüklemiş olsan bile bi dosyalarını doğrular mısın ve ssd nin doluluk durumu nedir ?
Oyunu zaten doğruladım.

1652936896347.png
 

Mehmet Akif T

Decipat
Katılım
15 Şubat 2021
Mesajlar
1.306
Çözümler
5
Arkadaşım hemen hemen aynı sistemle ve sadece 8 GB RAM ile neredeyse benden yüksek FPS değerlerine ulaşıyordu. Ben 8 GB RAM varken resmen oynayamıyordum bile. Şimdi RAM arttırdım FPS düzeldi biraz ama hala 40'lara 30'lara düştüğü yerler oluyor ve bu fight değil de ormanda bile oluyor.

Sistemim:
Ekran kartı: GTX 1650 Super 4 GB (sürücü güncel.)
İşlemci: Ryzen 5 1600 AF.
RAM: 8 GB (Crucial Ballistix BL8G32C16U4r) (8x2)
SSD: CT240BX500SSD1 240 GB.
Anakart: ASUS Prime A320M-R

Rust sunucuya girdiğimde bir süre sonra donup kapanıyor şu an.
İşlemci yetersiz gibi bence.Yeterli ise bile güncelleme ile FPS düştü diyen çok ama bazılarında etki etmedi benim gibi.
 

rafetsunal

Decapat
Katılım
10 Nisan 2020
Mesajlar
434
Makaleler
1
Çözümler
1
Hocam ekran kartı işlemci kullanımı normal dert etme istesen de yük bindiremezsin yani benim bildiğim ve deneyimlerimden öyle. Rust için şimdi 2x8 slot RAM bile kimi zaman zorluyor ve anladığım üzere sende 1x16 var. Rust bulunduğun bölgeye göre kullanım sağlıyor mesela ormanlıkta veya banditte işlemciye yük binebilir fakat launchta ya da waterda falan ekran kartına yük binebilir.
 

EldrithcWraith

Hectopat
Katılım
30 Ağustos 2018
Mesajlar
1.330
Makaleler
3
Çözümler
8
1x 16 kullanıyorsunuz galiba, dual channel olmazsa bu gibi oyunlarda anlık droplar çok fazla oluyor.
Konu sahibi için: konuyu okumamıştım, kusura bakmayın. VSync açmayı deneyin.
 
KS
KS
lrkende

lrkende

Hectopat
Katılım
8 Mart 2020
Mesajlar
1.107
Çözümler
3
1x16 GB olduğu için daha az performans verir ve güncelleme ile RAM kullanımı arttı.
Konuda 8x2 yazdım.
Hocam ekran kartı işlemci kullanımı normal dert etme istesen de yük bindiremezsin yani benim bildiğim ve deneyimlerimden öyle. Rust için şimdi 2x8 slot RAM bile kimi zaman zorluyor ve anladığım üzere sende 1x16 var. Rust bulunduğun bölgeye göre kullanım sağlıyor mesela ormanlıkta veya banditte işlemciye yük binebilir fakat launchta ya da waterda falan ekran kartına yük binebilir.
1x 16 kullanıyorsunuz galiba, dual channel olmazsa bu gibi oyunlarda anlık droplar çok fazla oluyor.
Konu sahibi için: konuyu okumamıştım, kusura bakmayın. VSync açmayı deneyin.

Birisi yanlış bilgi verince herkes okumadan aynı cevapları yazmış. Sıkıntı yok. Sorunum hala çözülmedi. Örneğin ağaca vurduğumda çıkan partikül FPS'imi 60'lardayken 48'lere düşürebiliyor. FPS değerlerim çok düşük.
 
Yukarı