Unity ve C# yeni başlayanlar için idealdir. Unreal ve C++ gidersen ve hiç kodlama bilgin ve oyun kodlama deneyimin yoksa çuvallarsın soğursun kodlamadan. Unreal dediğin şey AAA oyunların üretildiği, 30-50 Developer'ın bir araya gelip kodlama yaptığı bir Engine. Tekil çalışıp, freelance veya indie oyun geliştireceksen Unity'e yönel. Ama benim kodlama bilgim sıfır, ben algoritmayı bir güzel kavrayayım diyorsan C/C++ ile algoritma öğrenip ardından C# öğrenip Unity'ye başlayabilirsin, temel Unity engine'in mantığını kavradıktan sonra da nasıl olsa hali hazırda C++ bildiğinden direkt Unreal'a geçersin ardından istersen. Algoritma bilgin yoksa tavsiyem: Prof. Dr. Fahri Vatansever'den Algoritma Geliştirme ve Programlamaya Giriş kitabı, bu kitap tam el altı kitabıdır, Udemy'den kurs izleyip öğrenmiş olsan bile bu kitap işine yarar çünkü direkt temeli öğretir, mantığı öğretir. Ayrıca C#'a sadece oyun olarak da bakma, hem Console hem de Windows Form uygulamaları da geliştirebilirsin gerektiğinde. İstersen oyun geliştirmek yerine kendini Windows tabanlı uygulama geliştiren Developer'a çevirip farklı alanda iş bulabilirsin. Gerçi aynı şey C++ için de geçerli onda da belki embedded sistemlere yönelik kod geliştirme yapabilirsin ileride, ya da bazı Framework'leri kullanıp Windows Form Application'da geliştirebilirsin C#'da olduğu gibi. İki dil de gayet güzel diller ama mecburi olarak daha başlangıç oyun motoruna yönelmen gerektiğinden Unity ile C# öğrenmen daha mantıklı.
Ben illa da C++ öğreneceğim ve Unreal ile başlayacağım diyorsan da bir şey diyemeyiz. Yolun açık olsun.