6000 TL bütçeyle Xiaomi Redmibook 14 alınır mı?

Bütçe
6000 TL

gremzr

Femtopat
Katılım
16 Şubat 2021
Mesajlar
2
Xiaomi Mi Redmibook 14 almayı düşünüyorum, sizce alınır mı?
Eksilerini artılarını kullanan arkadaşlar belirtirse sevinirim.

Düşündüğüm özellikler:
Oyun oynayan birisi değilim, küçük taşınabilir olması önemli. Üniversite için kullanacağım, arada CS:GO falan oynarım, ergonomik ve fiyat/performans olması önemli. MacBook almak isterdim ama maalesef param yetmiyor, sizce ne almalıyım?
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Yiğit KAMURAY

Centipat
Katılım
9 Mayıs 2020
Mesajlar
4.177
Makaleler
1
Çözümler
6
Yer
İstanbul / Maltepe / İdealtepe Mahallesi
Bu bütçeye güzel bir seçenek ancak bütçeniz yeter mi bilmiyorum ancak 1000TL daha koyarak Matebook alabilirsiniz 4500U yerine aralarında ciddi fark olan 4600H var.
 

Teknolojik112

Femtopat
Katılım
29 Ocak 2021
Mesajlar
45
Kısaca özetliyim eğer Bilisayar'ın altında tost yapmayacaksan HP alma Dell olabilir vaktinde bir MacBook Air 2018 görmüştüm 5000 liraydı umarım memnun kalırsın alacağın laptoptan.
 

Asdasgudas

Centipat
Katılım
26 Eylül 2020
Mesajlar
3.219
Makaleler
2
Çözümler
11
Yer
Muğla
İşinizi görür fakat işlemcisine göre bana biraz pahalı geldi. Bence bu fiyat bandında tercih edebileceğiniz farklı cihazlar da var. Farklı seçeneklere de göz atmanızı tavsiye ederim. Biraz daha bütçe artırabilirseniz Flex 5 14 çok farklı ve yenilikçi bir cihaz. Tavsiye ederim. 10 gün kadar kullanma şansım oldu. Kalemle deftere yazı yazarmış gibi yaptığım AutoCAD çizimleri vesaire bana çok zevkli geldi. Bir de istediğiniz yere koyabiliyorsunuz o da büyük bir avantaj.

 

Kuzeyyyyyys

Picopat
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
871
Yer
hip hop dans yapıyom çokda eğleniyom
Kısaca özetliyim eğer Bilisayar'ın altında tost yapmayacaksan HP alma Dell olabilir vaktinde bir MacBook Air 2018 görmüştüm 5000 liraydı umarım memnun kalırsın alacağın laptoptan.

Haha sen çok biliyorsun bu işi evimde 5 tane HP laptop var 2 tanesi daha yeni alındı ve hiç kapanmıyor sabah akşam açık gram ısınma yok HP markası çok kaliteli bir marka oyuncu laptopları bir tık ısınıyor yoksa arkadaşın alacağı şekilde asla ısınmyacaktır bilmeden yazmayın.
 

sensei1597

Picopat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
213
Çözümler
1
Haha sen çok biliyorsun bu işi evimde 5 tane HP laptop var 2 tanesi daha yeni alındı ve hiç kapanmıyor sabah akşam açık gram ısınma yok HP markası çok kaliteli bir marka oyuncu laptopları bir tık ısınıyor yoksa arkadaşın alacağı şekilde asla ısınmyacaktır bilmeden yazmayın.

Kasa kalitesi diğer markalara göre kötü:)
 

Kuzeyyyyyys

Picopat
Katılım
22 Ocak 2021
Mesajlar
871
Yer
hip hop dans yapıyom çokda eğleniyom
Kasa kalitesi diğer markalara göre kötü:)

Kasa Kalitesi Kötü mü? Siz Hangi nesillerden bahsediyorsunuz bende 5 yıl öncesine aitte var 2021'e aitte ve ikisininde malzeme kalitesi gayet iyi ininaın MSI Gaming laptoplu kuzenim geldi Türkiye'ye ve bu





1615271320947.png

Ve inanın bu kasadan daha kötü bir hissiyatı vardı.
 

sensei1597

Picopat
Katılım
7 Ocak 2021
Mesajlar
213
Çözümler
1
Kasa kalitesi kötü mü? Siz hangi nesillerden bahsediyorsunuz bende 5 yıl öncesine aitte var 2021'e aitte ve ikisininde malzeme kalitesi gayet iyi.

Hocam 7000 TL şimdiki HP'ye vermek yerine yakarım daha iyi.

Hocam bende de Monster var dokununca sert fakat plastik:)
 
Yukarı