Acer Nitro 5 i7 12700H Batman Arkham Origins'te 50 FPS

hasan talha

Femtopat
Katılım
24 Aralık 2022
Mesajlar
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Ekran kartı
rtx 3060
İşlemci
i7 12700h
Acer Nitro 5 i7 12700H 3060 var Batman Arkham Origins'te 40 50 FPS veriyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Batman oyunları UE3'ü tam anlamıyla kullanıyor. Bu yüzden FPS'i anormal şekilde düşüren ayarları olabiliyor. DX11 yazan ayarları 10 ile değiştirmenizi öneririm. Ama kaliteden kısmak istemiyorsanız 40-50 FPS bence kontrolcü ile bir Batman oyunu için yeterlidir.

Hardware accelerated physx ayarını da düşürebilirsin. Nvidia'nın sağladığı bir ayar ve optimizasyonu iyi değil. Eski oyunlarda özellikle sorun yaşadığınızda, ekran kartının sağladığı grafik ayarlarını düşürmenizi öneririm.

2023-01-14_22-56.png


Kısaca şöyle anlatayım atıyorum oyun motoru 500 gram bir yükü kaldırırken sorun yaşamıyor. Ama bu oyun motoruna 750 gram ve dengesiz şekilde yerleştirilmiş ağırlıklar var. Bunu taşıyabiliyor ama uyumsuz olduğundan sistem fark etmeksizin sorun çıkarıyor. Mesela buna MoH: Allied Assault oyunundan gerçekci gölge ayarını söyleyebilirim. Gölge ayarı oyun motoru ile uyumsuz olduğundan, FPS'i direkt olarak 20 civarına kitliyor. UE3'de çoğu post efektte bu sorun var. Batman dışında UE3'ü tam anlamıyla kullanan oyun sayısı da azdır. Hatta son oyunlarını bile UE3 ile yaptılar.
 
dying light deniyecegim simdi ona gore bakicam yazarim

Batman oyunları UE3'ü tam anlamıyla kullanıyor. Bu yüzden FPS'i anormal şekilde düşüren ayarları olabiliyor. DX11 yazan ayarları 10 ile değiştirmenizi öneririm. Ama kaliteden kısmak istemiyorsanız 40-50 FPS bence kontrolcü ile bir Batman oyunu için yeterlidir.

Hardware accelerated physx ayarını da düşürebilirsin. Nvidia'nın sağladığı bir ayar ve optimizasyonu iyi değil. Eski oyunlarda özellikle sorun yaşadığınızda, ekran kartının sağladığı grafik ayarlarını düşürmenizi öneririm.

Eki Görüntüle 1633026

Kısaca şöyle anlatayım atıyorum oyun motoru 500 gram bir yükü kaldırırken sorun yaşamıyor. Ama bu oyun motoruna 750 gram ve dengesiz şekilde yerleştirilmiş ağırlıklar var. Bunu taşıyabiliyor ama uyumsuz olduğundan sistem fark etmeksizin sorun çıkarıyor. Mesela buna MoH: Allied Assault oyunundan gerçekci gölge ayarını söyleyebilirim. Gölge ayarı oyun motoru ile uyumsuz olduğundan, FPS'i direkt olarak 20 civarına kitliyor. UE3'de çoğu post efektte bu sorun var. Batman dışında UE3'ü tam anlamıyla kullanan oyun sayısı da azdır. Hatta son oyunlarını bile UE3 ile
dying light deniyecegim simdi ona gore bakicam yazarim
aga denedim 140 160 fps aliyor hbq kapali yayin acarken ekran kqrti 99 kullaniliyor her sey full wat degeri 100 mux acikken ama mux kapaliyken fps drop yiyorum nasil cozerim bilen var mi
 
Son düzenleme:

Geri
Yukarı