AMD VSR FPS'i ne kadar düşürür?

O zaman 720P monitör alıp 4K VSR kullanalım. Monitöre boşuna para veriyormuşuz.
Ne alakası var? Size kimse aynı native'deki gibi diyen olmadı sonuç olarak. VSR fark yaratıyor ve bariz şekilde görüyoruz bunu. Biri 2K, biri 4K screenshot aldığımda dahi fark görebiliyorum, bulanıklık vs. de yok. Keskinleştirme ayarı açabilirsiniz problem varsa sizde. Ya da FSR-DLSS + keskinleştirme.
 
Ne alakası var? Size kimse aynı native'deki gibi diyen olmadı sonuç olarak. VSR fark yaratıyor ve bariz şekilde görüyoruz bunu. Biri 2K, biri 4K screenshot aldığımda dahi fark görebiliyorum, bulanıklık vs. de yok. Keskinleştirme ayarı açabilirsiniz problem varsa sizde. Ya da FSR-DLSS + keskinleştirme.
Çamur gibi oynayalım yani? Ayrıca arkadaş nativeden daha iyi olduğunu iddia etti. Mesajları tekrar okuyun. “1080P’den daha güzel” diyor yani nativeden iyi demek istemiş. Mantık olarak en kötü monitörü alıp upscale etsek dediğiniz kapıya çıkıyor. Ancak neticede size değil gözüme inanacağım. Teşekkürler.
 
Çamur gibi oynayalım yani? Ayrıca arkadaş nativeden daha iyi olduğunu iddia etti. Mesajları tekrar okuyun. “1080P’den daha güzel” diyor yani nativeden iyi demek istemiş. Mantık olarak en kötü monitörü alıp upscale etsek dediğiniz kapıya çıkıyor. Ancak neticede size değil gözüme inanacağım. Teşekkürler.
2K-4K'da FSR-DLSS açınca ne çamuru yahu, sırf haklı çıkacağım diye komik olmayın; 1080P'den bahsediyoruz sanki. 1080p'den daha iyi demek de native'den iyi demek değil. VSR 2K, 1080p'den daha iyi demek. Bu denilenden nasıl öyle bir sonuca vardınız acaba?

Bana inanın diyen yok, gözünüz de bilimsel gerçeklere kıyasla bir şey ifade etmiyor. Sanal çözünürlük açtığınızda texturelar seçtiğiniz çözünürlükte renderlanıp downsample ile size sunuluyor. Bu da bariz şekilde fark oluşturuyor.
 
2K-4K'da FSR-DLSS açınca ne çamuru yahu, sırf haklı çıkacağım diye komik olmayın; 1080P'den bahsediyoruz sanki. 1080p'den daha iyi demek de native'den iyi demek değil. VSR 2K, 1080p'den daha iyi demek. Bu denilenden nasıl öyle bir sonuca vardınız acaba?

Bana inanın diyen yok, gözünüz de bilimsel gerçeklere kıyasla bir şey ifade etmiyor. Sanal çözünürlük açtığınızda texturelar seçtiğiniz çözünürlükte renderlanıp downsample ile size sunuluyor. Bu da bariz şekilde fark oluşturuyor.
Native 1080P’yi 2K’ya tercih ederim bu arada. Kusura bakmayın ama ortada bilimsel bir gerçekte yok malumunuz monitörün izin verdiği kadar piksel görüyorsunuz, uzak mesafeleri daha iyi çizmesi bir şey ifade etmiyor benim için. Benim monitörüm özelinde resmen bulanık. Sizi onu bunu bilemem.
 
Çamur gibi oynayalım yani? Ayrıca arkadaş nativeden daha iyi olduğunu iddia etti. Mesajları tekrar okuyun. “1080P'den daha güzel” diyor yani nativeden iyi demek istemiş. Mantık olarak en kötü monitörü alıp upscale etsek dediğiniz kapıya çıkıyor. Ancak neticede size değil gözüme inanacağım. Teşekkürler.

Evet hala iddia ediyorum. VSR 2K, native 1080P'den çok daha net görüntü veriyor. Elden Ring, RDR2, MK11, FIFA 23, Dying Light, AC serisi ve şu an aklıma gelmeyen birçok oyunda denedim. Hepsinde de native 1080P'den daha iyi görüntü veriyor.
 
Son düzenleme:
Yan yana iki tane screenshot atsam yine fark yok diyeceksiniz o yüzden uzatmıyorum, iyi günler.
Ben 2 ss arasında farkın olduğunu biliyorum ve mesajımda uzak mesafe çiziminden bahsettim. Ancak benim monitörümde VSR bulanık. Araştırırsanız birçok kişide de öyle. Monitörle alakalı bir durum, ben 8K fotoğraf açsam elbette bulanık olmayacak ancak render ederken bulanık. Bence iyi bir teknoloji değil.

Evet hala iddia ediyorum. VSR 2K, native 1080P'den çok daha net görüntü veriyor. Elden Ring, RDR2, MK11, FIFA 23, Dying Light, AC serisi ve şu an aklıma gelmeyen birçok oyunda denedim. Hepsinde de native 1080P'den daha iyi görüntü veriyor.
Sizi dinlemiyorum engelledim çünkü. Boş boş konuşuyorsunuz, uzatmayın boşuna. Elden Ring’den zaten direkt bulanık görüyorum.
 
Ben 2 ss arasında farkın olduğunu biliyorum ve mesajımda uzak mesafe çiziminden bahsettim. Ancak benim monitörümde VSR bulanık. Araştırırsanız birçok kişide de öyle. Monitörle alakalı bir durum, ben 8K fotoğraf açsam elbette bulanık olmayacak ancak render ederken bulanık. Bence iyi bir teknoloji değil.
Uzak mesafe çizimi zaten farkediyor da benim kastettiğim texture kalitesi olarak da arasında baya fark olduğu. Sizde problem çıkarıyor ya da bulanık olabilir ama genel olarak başarılı bir teknoloji olduğunu düşünüyorum. İkimiz de okuyup da yorum yapmıyoruz, deneyimlemiş insanlarız nihayetinde ama farklı sonuç almışız. Bu durumda "iyi bir teknoloji değil"den ziyade sizin monitörünüzde problem çıkaran bir teknoloji olduğunu söyleyebiliriz.
 
Uzak mesafe çizimi zaten farkediyor da benim kastettiğim texture kalitesi olarak da arasında baya fark olduğu. Sizde problem çıkarıyor ya da bulanık olabilir ama genel olarak başarılı bir teknoloji olduğunu düşünüyorum. İkimiz de okuyup da yorum yapmıyoruz, deneyimlemiş insanlarız nihayetinde ama farklı sonuç almışız. Bu durumda "iyi bir teknoloji değil"den ziyade sizin monitörünüzde problem çıkaran bir teknoloji olduğunu söyleyebiliriz.
Evet, birçok kişide de aynı problemi görünce teknoloji kötü biliyordum fakat iyi sonuç alanlar varmış. Neticede tabii ki texture ve uzak çizim gelişiyor haliyle. Aslında bunun yerine oyunda Super-Sampling varsa o da kullanılabilir bir teknoloji. 1080P render alıyor ama texture bir hayli geliştirir.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı