%46 ciddi bi artış. Mümkün mertebe her oyuna entegre edilmesi gerektiğini düşünüyorum bu DLSS ve FSR gibi sistemlerin. İlk olarak MW ve RDR2 de denedim ve DLSS beklediğimden çok daha başarılıydı. MW oynarken hareket esnasında objelerin arkasında ufak izler bırakması haricinde ciddi bir kalite düşüşü de hissetmedim. Başarısız örnekler illa ki vardır. Teknolojisi daha çok yeni, öğrenme ilerledikçe yapay zeka başarısız olduğu noktaları daha iyi kotarmaya başlayacaktır diye düşünüyorum. Kaliteyi düşürüyor muhakkak. Fakat FPS uğruna gölgeleri ışıkları bilumum gerek duyulmayacak özelliği kapatmaktan çok daha makul bana göre. Ayrıca enerji tüketimi ve ısıyı da gözle görülür biçimde düşürmek gibi güzel bir artısı var. Bence DLSS ve FSR gerçek zamanlı ışın izlemeden çok daha gerekli bi geliştirme oyunlar açısından.