Arch Linux Kurulumu

Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
2.136
Çözümler
24
Hala sanıyorsun ki insanlar kurulumu zor olan bir şey kullandığında bir şey sanılıyor. Sanıyorsun ki insanlar Arch Linux'u kurulumu zor olduğu için kullanıyor. Bence ortada gereksiz bir şey varsa o da senin konu hakkındaki fikirlerin.
Senin fikirlerin de benim için aşırı gereksiz, ne yapacağız bu durumu? Saydığın özellikler GNU/Linux kullanıcılarının hiçbirinin zerre umurunda değil. Öyle ki yalnızca %2'si tarafından kullanılıyor bu dağıtım. Yani bence bir şeyleri yanlış biliyoruz veya fazla abartıyoruz :)
 

gen2

Decipat
Katılım
7 Aralık 2019
Mesajlar
3.387
Çözümler
13
Yer
Cehaletin ödüllendirildiği yerde...
Senin fikirlerin de benim için aşırı gereksiz, ne yapacağız bu duru mu? Saydığın özellikler GNU/Linux kullanıcılarının hiçbirinin zerre umurunda değil. Öyle ki yalnızca %2'si tarafından kullanılıyor bu dağıtım. Yani bence bir şeyleri yanlış biliyoruz veya fazla abartıyoruz :)

Nerden biliyorsun zerre umurunda olmadığını? Hepsini tanıyor musun? Geneli senin gibi bilgisiz insanlar zaten. Nerden bilecekler Gentoo'nun onlara ne vereceğini, senin gibi hiçbir fikri olmayan insanlar etrafta boş boş konuşursa tabii insanlar Gentoo'ya öcü gibi bakar. Komiksin.
 
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
2.136
Çözümler
24
Nerden biliyorsun zerre umurunda olmadığını? Hepsini tanıyor musun? Geneli senin gibi bilgisiz insanlar zaten. Nerden bilecekler Gentoo'nun onlara ne vereceğini, senin gibi hiçbir fikri olmayan insanlar etrafta boş boş konuşursa tabii insanlar Gentoo'ya öcü gibi bakar. Komiksin.
Zaten herkes mal, tek akıllı sensin ya. Sadece %2'lik kısım akıllı dünyadaki diğer herkes mal. Böyle bir kafa olabilir mi arkadaşım ya. Nice yazılımcılar var senin hayatında kodlarını göremeyeceğin uygulamalar geliştiriyorlar ama Ubuntu kullanıyorlar. İşte yaptığın hata da bu zaten, Gentoo kullanan adam Ubuntu kullanan çöp kullanıcı sanıyorsun çünkü egon var, 2-3 Gentoo kurulumu yapmışsın kendini profesör sanıyorsun. Ben Arch Linux kurabiliyorum diye diğer sistemleri kullananları kötülemem mesela :)

Kendine bir sor bence, bu kadar iyi yazılımcılar neden Ubuntu gibi çöp yazılımları kullanıyorlar diye. Çünkü uğraştırmıyor, adamın bir Gentoo'ya harcayacak 2 saati yok. Adam o 2 saatte projesine büyük katkı sağlar neden gidip Gentoo kurmakla uğraşsın ki? Geliştirici adamın dahi Gentoodaki özelliklere gram ihtiyacı olmuyorsa gündelik kullanıcının mı ihtiyacı olacak?

Birçok yazılımcı C veya C++ ile yazılım geliştirmek çok fazla zaman harcıyor diye Python veya Ruby kullanıyorlar sence o adamın Gentoo için harcayacak vakti var mı? Vakti olsa zaten C ile kodlar ama adam gibi kodlar. Şahsen benim de vaktim yok, Fedora'mı kurarım projelerimi geliştiririm. Her kurulumu uzun süren şey iyi olmuyor, sen de onu kurunca vasıflı bir kullanıcı olmuyorsun mesela.

Bence ne yapalım biliyor musun dostum? Ben Ubuntu kullanarak köle gibi apt-get install komutlarıyla debeleneyim, sen de Gentoo kullaranak Interpol'u falan hackle veya Facebook'u baştan tasarla. Ya da dur dur, ayda yılda senede asırda bir Chromium'a bozuk update gelirse (?) onu güncellersin, başka dağıtımlarda bu özellik yok he değerini bil Gentoo'nun ;)
 
Son düzenleme:

gen2

Decipat
Katılım
7 Aralık 2019
Mesajlar
3.387
Çözümler
13
Yer
Cehaletin ödüllendirildiği yerde...
Zaten herkes mal, tek akıllı sensin ya. Sadece %2'lik kısım akıllı dünyadaki diğer herkes mal. Böyle bir kafa olabilir mi arkadaşım ya. Nice yazılımcılar var senin hayatında kodlarını göremeyeceğin uygulamalar geliştiriyorlar ama Ubuntu kullanıyorlar. İşte yaptığın hata da bu zaten, Gentoo kullanan adam Ubuntu kullanan çöp kullanıcı sanıyorsun çünkü egon var, 2-3 Gentoo kurulumu yapmışsın kendini profesör sanıyorsun. Ben Arch Linux kurabiliyorum diye diğer sistemleri kullananları kötülemem mesela :)

Kendine bir sor bence, bu kadar iyi yazılımcılar neden Ubuntu gibi çöp yazılımları kullanıyorlar diye. Çünkü uğraştırmıyor, adamın bir Gentoo'ya harcayacak 2 saati yok. Adam o 2 saatte projesine büyük katkı sağlar neden gidip Gentoo kurmakla uğraşsın ki? Geliştirici adamın dahi Gentoo'daki özelliklere gram ihtiyacı olmuyorsa gündelik kullanıcının mı ihtiyacı olacak?

Bence ne yapalım biliyor musun dostum? Ben Ubuntu kullanarak köle gibi apt-GET install komutlarıyla debeleneyim, sen de Gentoo kullaranak Interpol'u falan hackle veya Facebook'u baştan tasarla. Ya da dur dur, ayda yılda senede asırda bir Chromium'a bozuk Update gelirse (?) Onu güncellersin, başka dağıtımlarda bu özellik yok he değerini bil Gentoo'nun ;)

ChromeOS Gentoo tabanlı kardeşim, yani kullanıcı sayısı sandığından daha fazla. Ben söyleyeceğimi söyledim daha fazla konuşursam anca seni daha fazla çürütür anca daha çok ego tatmini yaparım. Buna ihtiyaç duymuyorum. Amacım bu değil. Konuyu kapatmadan önce tek söylemek istediğim. Hayatımda daha yavan, daha gereksiz bir yorumlar bütünü görmedim.
 
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
2.136
Çözümler
24
ChromeOS Gentoo tabanlı kardeşim, yani kullanıcı sayısı sandığından daha fazla. Ben söyleyeceğimi söyledim daha fazla konuşursam anca seni dah fazla çürütür daha çok ego tatmini yaparım. Buna ihtiyaç duymuyorum. Konuyu kapatmadan önce tek söylemek istediğim. Hayatımda daha yavan, daha gereksiz bir yorumlar bütünü görmedim.
Doğrudur kardeşim, biz çöpüz, malız, yavanız, gereksiz ve vasıfsızız. Gentoo kullanmıyoruz en büyük günahımız budur. Bizi affet, senin gibi yüce bir insanın yanında sönük kalıyoruz üstat.

Umarım bir gün ben de senin gibi üstün bir insan olurum ama daha Gentoo kuramayacak kadar beceriksizim nerden başlamalıyım bilmiyorum :D
 

gen2

Decipat
Katılım
7 Aralık 2019
Mesajlar
3.387
Çözümler
13
Yer
Cehaletin ödüllendirildiği yerde...
Zaten herkes mal, tek akıllı sensin ya. Sadece %2'lik kısım akıllı dünyadaki diğer herkes mal. Böyle bir kafa olabilir mi arkadaşım ya. Nice yazılımcılar var senin hayatında kodlarını göremeyeceğin uygulamalar geliştiriyorlar ama Ubuntu kullanıyorlar. İşte yaptığın hata da bu zaten, Gentoo kullanan adam Ubuntu kullanan çöp kullanıcı sanıyorsun çünkü egon var, 2-3 Gentoo kurulumu yapmışsın kendini profesör sanıyorsun. Ben Arch Linux kurabiliyorum diye diğer sistemleri kullananları kötülemem mesela :)

Kendine bir sor bence, bu kadar iyi yazılımcılar neden Ubuntu gibi çöp yazılımları kullanıyorlar diye. Çünkü uğraştırmıyor, adamın bir Gentoo'ya harcayacak 2 saati yok. Adam o 2 saatte projesine büyük katkı sağlar neden gidip Gentoo kurmakla uğraşsın ki? Geliştirici adamın dahi Gentoo'daki özelliklere gram ihtiyacı olmuyorsa gündelik kullanıcının mı ihtiyacı olacak?

Birçok yazılımcı C veya C++ ile yazılım geliştirmek çok fazla zaman harcıyor diye Python veya Ruby kullanıyorlar sence o adamın Gentoo için harcayacak vakti var mı? Vakti olsa zaten C ile kodlar ama adam gibi kodlar. Şahsen benim de vaktim yok, Fedora'mı kurarım projelerimi geliştiririm. Her kurulumu uzun süren şey iyi olmuyor, sen de onu kurunca vasıflı bir kullanıcı olmuyorsun mesela.

Bence ne yapalım biliyor musun dostum? Ben Ubuntu kullanarak köle gibi apt-GET install komutlarıyla debeleneyim, sen de Gentoo kullaranak Interpol'u falan hackle veya Facebook'u baştan tasarla. Ya da dur dur, ayda yılda senede asırda bir Chromium'a bozuk Update gelirse (?) Onu güncellersin, başka dağıtımlarda bu özellik yok he değerini bil Gentoo'nun

Doğrudur kardeşim, biz çöpüz, malız, yavanız, gereksiz ve vasıfsızız. Gentoo kullanmıyoruz en büyük günahımız budur. Bizi affet, senin gibi yüce bir insanın yanında sönük kalıyoruz üstat.

Umarım bir gün ben de senin gibi üstün bir insan olurum ama daha Gentoo kuramayacak kadar beceriksizim nereden başlamalıyım bilmiyorum :D

Bunun söylediklerimle alakasını çözemedim. Çocuk değilim ben kardeşim. Şu kurduğun cümlelerle üste falan çıkamazsın, gülünç oluyorsun sadece.
 

gen2

Decipat
Katılım
7 Aralık 2019
Mesajlar
3.387
Çözümler
13
Yer
Cehaletin ödüllendirildiği yerde...
Usta neden uğraşıyorsun ki, fikrini değiştiremeyeceksin neticede. Arch kurulumunu ezberlemiş çocuk o kadar :D

Fikri olsa değiştireceğiz de fikri de yok aslında arkadaşın, hayatında kullanmamış. Bence Gentoo kullanan biri kuyruğuna basmış onun başka bir neden bulamadım çünkü. Hani kurmuş kullanmış sonra karar vermiş olsa eyvallah diyeceğim, aslında o da kullanıcı hatası göstergesi olmasına rağmen. Maalesef o bile yok yani. Belki kurmaya çalışıp kuramamış falan olabilir.
 

Aznable

Kilopat
Katılım
28 Ekim 2015
Mesajlar
1.046
Makaleler
1
Çözümler
7
Yer
Gentoo.
Fikri olsa değiştireceğiz de fikri de yok aslında arkadaşın, hayatında kullanmamış. Bence Gentoo kullanan biri kuyruğuna basmış onun başka bir neden bulamadım çünkü. Hani kurmuş kullanmış sonra karar vermiş olsa eyvallah diyeceğim, aslında o da kullanıcı hatası göstergesi olmasına rağmen. Maalesef o bile yok yani. Belki kurmaya çalışıp kuramamış falan olabilir.
4chan /g/ meme'ine düşmüş "I use arch btw" tiplerinden işte ne yaparsın.
 
Katılım
18 Ağustos 2014
Mesajlar
2.136
Çözümler
24
Fikri olsa değiştireceğiz de fikri de yok aslında arkadaşın, hayatında kullanmamış. Bence Gentoo kullanan biri kuyruğuna basmış onun başka bir neden bulamadım çünkü. Hani kurmuş kullanmış sonra karar vermiş olsa eyvallah diyeceğim, aslında o da kullanıcı hatası göstergesi olmasına rağmen. Maalesef o bile yok yani. Belki kurmaya çalışıp kuramamış falan olabilir.
Bruh sen Gentoo kurmayı uzay bilimi falan mı sanıyorsun acaba ne sanıyorsun? İnternette tonlarca dokümantasyonu var zaten neyini kuramayacağım? Kurmayı denemedim bile, çünkü vakit kaybından başka hiçbir şey değil. Gentoo tabanlı başka bir dağıtım kullanırsın tamam da Gentoo kurmakla uğraşmak boş vakit kaybı bana sorarsan.

Sırf benim vaktim yok veya kurulumuyla uğraşmaya değecek bir distro olarak görmüyorum diye beni alt sınıf sistem kullanıcısı olarak tanıtamazsın sen. Herkes senin kullandığın distroyu kullanmak zorunda değil zaten. Şunu da belirteyim kimse damarıma falan da basmadı sadece gereksiz görüyorum bir işletim sistemi kurmak için bu kadar uğraşmayı hepsi o. Tartışmanın en başında da belirttiğim gibi işletim sistemi hayatını kolaylaştırmalı varoluş amaçları bu zaten.

4chan /g/ meme'ine düşmüş "I use arch btw" tiplerinden işte ne yaparsın.
Şunu bana derken yüzün kızarmıyor mu gerçekten hiç :D Sanki bir uzay aracına özel yazılım geliştirmiş gibi postbitindeki "Yer" kısmına Gentoo yazmış "hawli" erkeğim benim, gelip bana Arch kullanıyor diye havalara girmiş falan diyorsun. Kendinle bu kadar çelişme, Arch kurduğum için kimseye ego yapmadım ben Arch kurabiliyorsam Gentoo'yu da çok rahat kurarım dedim hepsi bu. Sen nasıl algılamak istiyorsan öyle algılıyorsun sadece.

Dediğin tipte bir insan olsaydım "Yer" bilgisine "Arch Linux" yazardım senin yaptığın gibi :D
 
Yukarı