BioNTech 1.doz sonrası ateş

Onxrrelax

Picopat
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
494
Çözümler
1
Ateşim 38'i geçmesinde yeter ayrıca yarın 2.gün olacak semptomlar azalır diye düşünüyorum.
Çok uzun süre böyle kalır ise bir kontrole gidebilirsiniz. Bir kaç güne muhtemelen azalır her kişide neredeyse böyle gözüküyor bunlar. Bazen 1.aşı da gözükmüyor bazen 2. aşı da çok fazla gözüküyor.
 
KS
KS
Just Gamer

Just Gamer

Picopat
Katılım
21 Ocak 2021
Mesajlar
211
Çözümler
2
Yer
Gakkoşlar Diyarı Elazığ
Vücudun normal sıcaklığı 37.5 derece zaten sıkıntı yok.

Teşekkür ederim hocam gece parol içip yatsam soun olmaz inşallah değil mi?
Çok uzun süre böyle kalır ise bir kontrole gidebilirsiniz. Birkaç güne muhtemelen azalır her kişide neredeyse böyle gözüküyor bunlar. Bazen 1.aşı da gözükmüyor bazen 2. aşı da çok fazla gözüküyor.

Yani ilk dozda ateş görülmesinin normal olduğunu düşünüyorsunuz değil mi?
 

Onxrrelax

Picopat
Katılım
9 Nisan 2021
Mesajlar
494
Çözümler
1
Teşekkür ederim hocam gece parol içip yatsam soun olmaz inşallah değil mi?


Yani ilk dozda ateş görülmesinin normal olduğunu düşünüyorsunuz değil mi?
Yüksek bir ateş değil kendimde görmedim kontrol etmediğimden olabilir ama dediğim gibi kol ağrısı, ishal olmuştum bunlar da aşının yan etkilerinden. Ateş yüksek olmadığı sürece normal.
 
Yukarı