Blender materyal rengi aktarılınca shading materyalleri beyaz oluyor

Önceki materyali principled yaptım ama bu sefer alfa değiştirmem lazım şöyle bir şey denedim ama işey yaramadı.
 

Dosya Ekleri

  • ss.png
    ss.png
    225,7 KB · Görüntüleme: 44
Alpha channel üzerinden bağlamanız gerek ama color değil.
Ayrıca alpha channel renklendirme diye bir konu olamaz. Alpha demek bir texture üzerinde siyah beyaz alan ayrımı yani 1 ve 0'lar diyebiliriz.
 
Alpha channel üzerinden bağlamanız gerek ama color değil.
Ayrıca alpha channel renklendirme diye bir konu olamaz. Alpha demek bir texture üzerinde siyah beyaz alan ayrımı yani 1 ve 0'lar diyebiliriz.
şimdi iki şekilde denedim birinde principled alpha girişine bağladım o zaman tamamen arkası saydam oldu ikincisinde ise afla kanalını base color girişine bağladım oldu ama renk uyuşmazlığı oluyuor fac yüzünden
Alpha channel üzerinden bağlamanız gerek ama color değil.
Ayrıca Alpha channel renklendirme diye bir konu olamaz. Alpha demek bir texture üzerinde siyah beyaz alan ayrımı yani 1 ve 0'lar diyebiliriz.

Evet ama demek istediğim alfa texturuna nasıl bir renk atıyabileceğimiz yani gidip PS üzerindende atabilirim ama burada istediğim direkt alfa yerinde renk atamak.
Tamam sonunda oldu sanırım daha export etmedim ilk önce 2 principled ekledim 1 mix shader ekledim Alpha çıkışı fac kanalına girdi color çıkışı 1.principled base color kanalına girdi 1.principled output mix shader'ın 2 kanalına girdi 2.principled içinde renk ve roughness ayarlarını yaptım ve mix shader'ın 1 kanala girdi ve bu şekilde materyale renk verebildim.
edit: yanılmışım gene olmadı export ettiğimde normal map olarak çıkıyor ve gelmiyor
 
Son düzenleme:
şimdi iki şekilde denedim birinde principled alpha girişine bağladım o zaman tamamen arkası saydam oldu ikincisinde ise afla kanalını base color girişine bağladım oldu ama renk uyuşmazlığı oluyuor fac yüzünden


Evet ama demek istediğim alfa texturuna nasıl bir renk atıyabileceğimiz yani gidip PS üzerindende atabilirim ama burada istediğim direkt alfa yerinde renk atamak.
Tamam sonunda oldu sanırım daha export etmedim ilk önce 2 principled ekledim 1 mix shader ekledim Alpha çıkışı fac kanalına girdi color çıkışı 1.principled base color kanalına girdi 1.principled output mix shader'ın 2 kanalına girdi 2.principled içinde renk ve roughness ayarlarını yaptım ve mix shader'ın 1 kanala girdi ve bu şekilde materyale renk verebildim.
edit: yanılmışım gene olmadı export ettiğimde normal map olarak çıkıyor ve gelmiyor
Bilemiyorum ya böyle uzaktan anlamak ve yardımcı olmak gerçekten zor oluyor elimden gelen bu maalesef :(
 

Yeni konular

Geri
Yukarı