Çözüldü Blender mirror ile yapılan kısımlar Unity'de gözükmüyor

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

TurtleCanUsePC

Hectopat
Katılım
3 Haziran 2021
Mesajlar
1.102
Çözümler
8
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Blender ile tren tasarladım trenin görünüşü şöyle.

1657541177471.png


Ama Unity'e aktarınca şöyle gözüküyor.

1657541232160.png


Gözükmeyen kısımlar mirror efekti uyguladığım kısımlar. Camlar ve yandaki kırmızı çizgi Unity de child obje olarak varlar ama dışarıdan gözükmüyorlar. Bir de treni silip sadece camları bıraktığımda ayna efekti ile yaptığım 2 cam(bir sağ bir de sol taraftaki) olması gerekirken 1 cam gözüküyor diğer camın sadece dış hatları var.

1657541380070.png


İlla mirror efektini kaldırıp tek tek eklemem mi lazım?
 

Dosya Ekleri

  • 1657541224379.png
    1657541224379.png
    32,9 KB · Görüntüleme: 17
Çözüm
Mirror modifer'ı apply etmeniz yeterli olur sanırım. Fbx export alıyorsanız Apply Modifiers seçeneği olması gerekiyor export penceresinde.

Materyal backface culling yapıyor olabilir çerçevesinin görünüp objenin görünmemesi buna benziyor.
Mirror modifer'ı apply etmeniz yeterli olur sanırım. Fbx export alıyorsanız Apply Modifiers seçeneği olması gerekiyor export penceresinde.

Materyal backface culling yapıyor olabilir çerçevesinin görünüp objenin görünmemesi buna benziyor.
 
Çözüm
Mirror Modifer'ı apply etmeniz yeterli olur sanırım. Fbx export alıyorsanız apply modifiers seçeneği olması gerekiyor export penceresinde.

Materyal backface culling yapıyor olabilir çerçevesinin görünüp objenin görünmemesi buna benziyor.

Teşekkür ederim ben mirror u kaldırıp düzelttim. Çerçevesinin gözükmesini ise plane yerine cube kullanarak çözdüm.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı