my last mistake
Hectopat
- Katılım
- 30 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 731
- Çözümler
- 3
Ya gerçekten cinnet geçirtir. Dün yaptığım modellemeyi Camtasia ile kaydediyorum, salak gibi kaydetmedim de ikisini de. 1 saat çalışma sonunda bilgisayar çok ağır hata verdi kapandı ve o kadar da yarılamıştım.
Autosave'de yapmadı gitti o kadar emeklerim. Yani 1 milyon polygon falan olunca o kadar kasıyor ki sanki 100 milyon poligon var.
Bu 10 milyon smooth poligonlu çalışmada bile ne cinema 4D'de ne 3DS Max'de ne de Maya'da bu kadar kasıyor. Blender neden böyle, mecburen subdivisionlı olması lazım.
Autosave'de yapmadı gitti o kadar emeklerim. Yani 1 milyon polygon falan olunca o kadar kasıyor ki sanki 100 milyon poligon var.
Bu 10 milyon smooth poligonlu çalışmada bile ne cinema 4D'de ne 3DS Max'de ne de Maya'da bu kadar kasıyor. Blender neden böyle, mecburen subdivisionlı olması lazım.
Son düzenleyen: Moderatör: