dalgicmithat
Femtopat
- Katılım
- 15 Aralık 2023
- Mesajlar
- 54
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Selamlar, dediğiniz gibi flip olayına baktım ama hepsi doğru yöne bakıyor herhangi bir sıkıntı görünmüyorBardak polygonların doğru yöne bakmıyor olabilir. Google "flip polygons".
Simulation Domain boyutu fazla küçük olabilir. Deneme yanılma.
Sim-Do hesaplamaları yetersiz olabilir.
Blender'ın kendi sıvı simülasyonu biraz dengesiz çalışabiliyor, deneme yanılma yapman gerek bolca, onun dışında FLIP var bu konuyla ilgili.
Şu polygon runaway'e bir göz at liquid domain için, orada bardak içine domain ve ilgili parçaları doğru yerleştirmeyi düzgün anlatıyor - gözünden kaçan bir yer varsa kendi dosyanda çözüm olabilir.Çok teşekkür ederim bazı izlediğim kanallarda adamlar bu şekilde basit şeylerle uğraşmak yerine plugin kullanıyor. Blender'ı genellikle Cover Art, Spotify Kapakları yapmak için kullanacağım. Önereceğiniz "Botaniq" tarzı pluginler var mı acaba?
Selamlar, dediğiniz gibi flip olayına baktım ama hepsi doğru yöne bakıyor herhangi bir sıkıntı görünmüyor
Sorun aslında bu, içerisinde dolmayı başardığım halde bazı noktalardan ilginç bir şekilde taşmalar mevcut.
Texture/kaplama için 3 yöntem var, 1 kendi yaptıklarını güzelleştirebilirsin devam ederek, 2 PBR malzeme indirebilirsin sitelerden ve add-on/eklenti olarak çeşitli Blende örnekleri var, add-on örnek olarak 3. hali procedural/matematiksel - Realtime Materials'ın ücretsiz hali vardı inceleyebilirsin.Teşekkür ederim ama sadece ağaç için değil, mesela bir masayı modelledikten sonra bazı videolarda adamlar tek tuş ile masanın girintilerini çıkıntılarını ve texturesini çok iyi ayarlıyorlar. Ben çok uğraşsam da o kadar olmuyor..
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.