System.Threading.Timer sanırım süreli timer. Benim ki her zaman çalışmalı. Çünkü gemiyi hareket ettiriyorum. Doğru mu anlamışım ?Uzun süre çalışan herhangi bir işlem performansı düşürür. System.Threading.Timer kullanırsan daha faydalı olur. Koduna bakmadan söylüyorum bu arada.
Hayır hocam o da sürekli çalışır. Timer UI da çalışır System.Threading.Timer arka planda çalışır. Bu nedenle daha performanslı olur. Hatta BackgroundWorker'da bir araştır istersen o da işini görebilir.System.Threading.Timer sanırım süreli timer. Benim ki her zaman çalışmalı. Çünkü gemiyi hareket ettiriyorum. Doğru mu anlamışım ?
Zaten başlar başlamaz kasıyor.
Hayır hocam o da sürekli çalışır. Timer UI da çalışır System. Threading. Timer arka planda çalışır. Bu nedenle daha performanslı olur. Hatta BackgroundWorker'da bir araştır istersen o da işini görebilir.
İşlemci kullanımındaki dalgalanmayı inceleyiniz. Bu kötü kodun sebep olduğu bir durumdur. Böyle basit grafikleri bulunan bir oyun ile gereksiz döngüler oluşturarak işlemci kullanımını bu kadar dalgalı tutabiliyorsanız lütfen düzgün bir yerden C# öğrenip tekrar bu işe giriniz. Eğer acil lazımsa kodunu github'da paylaşıp link bırakabilirsin. İşi bilen kişiler bu koda performans optimizasyonu yapıp seninle paylaşabilirler.C# form timerda aynı anda birkaç işlem yapılınca kasıyor. Resimdeki gemilerin hareketleri kasıyor. Bu ağır işlem mi ki kasıyor neden olabilir?
Nasıl çözebilirim?
Eki Görüntüle 1249340
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.