C# Kodu hata veriyor

342524

Hectopat
Katılım
1 Haziran 2020
Mesajlar
7.167
Makaleler
3
Çözümler
20
C#:
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.ComponentModel;
using System.Data;
using System.Drawing;
using System.Linq;
using System.Text;
using System.Threading.Tasks;
using System.Windows.Forms;
using System.Threading;
using CmlLib.Core;
using CmlLib.Core.Auth;
using System.Diagnostics;
namespace Aeron_Launcher
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }

        private void guna2Button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            if (String.IsNullOrEmpty(guna2TextBox1.Text))
            {
                MessageBox.Show("You cant enter the game without using name. Please Enter A user name");
            }

            else
            {


                label2.Text = guna2TextBox1.Text;
                label2.Visible = true;
                guna2Button1.Visible = true;



            }

            {
                async void gameoyunac();
                var launcher = new CMLauncher(path);
                var path = new MinecraftPath();
                var ayar = new MLaunchOption;
            }
           
        }  

    }
}
Kafayı yiyeceğim. Doğru yazıyorum. Yanlış diyor. Burada hata var mı?
1650653097360.png
 
Hacı Form1.Desinger.cs'de önceden yerleştirdiğin ama sonra kaldırdığın event'lar duruyor olabilir onlara bak.
Ayrıca metot, sınıf falan çağırmışın. Onların içeriğini bilmiyorum.


Hataları sonradan eklemişsin.
 
Son düzenleme:
Hacı Form1.Desinger.cs'de önceden yerleştirdiğin ama sonra kaldırdığın event'lar duruyor olabilir onlara bak.
Ayrıca metot, sınıf falan çağırmışın. Onların içeriğini bilmiyorum.
"Path" değerini tanımla dediler Discordda. Onu nereye tanımlayacağım.
 
Kafa karışıklığına yol açmak istemem ama
var ayar = new MLaunchOption; şöyle yazmışsın ya.
Şöyle dene;
var ayar = new MLaunchOption();
Neyse çözdüm sorunu. Şimdi şöyle bir hata var ve yazdığım kod şu:
1650654101309.png

async void gameoyunac()
{
var path = new MinecraftPath();
var launcher = new CMLauncher(path);
var ayar = new MLaunchOption;
 
Neyse çözdüm sorunu. Şimdi şöyle bir hata var ve yazdığım kod şu:
Eki Görüntüle 1367547
async void gameoyunac()
{
var path = new MinecraftPath();
var launcher = new CMLauncher(path);
var ayar = new MLaunchOption;
Path'i, launcher'ın üstüne yazman gerekiyordu zaten :D. Diğer bir durum ise MLaunchOption() böyle yazılabilir ve içine de bir şey belirtilebilir.
 
Path'i, launcher'ın üstüne yazman gerekiyordu zaten :D. Diğer bir durum ise MLaunchOption() böyle yazılabilir ve içine de bir şey belirtilebilir.
Hocam bu sefer böyle hata alıyorum.
1650654572190.png

async void gameoyunac()
{
var path = new MinecraftPath();
var launcher = new CMLauncher(path);
var ayar = new MLaunchOption;
{
MaximumRamMb = 5096;
Session = MSession.GetOfflineSession(label2.Text);
}
var process = await launcher.CreateProcessAsync(guna2ComboBox1.Text.ayar);
Son yazdığım kod.
 
Hocam bu sefer böyle hata alıyorum.
Eki Görüntüle 1367557
async void gameoyunac()
{
var path = new MinecraftPath();
var launcher = new CMLauncher(path);
var ayar = new MLaunchOption;
{
MaximumRamMb = 5096;
Session = MSession.GetOfflineSession(label2.Text);
}
var process = await launcher.CreateProcessAsync(guna2ComboBox1.Text.ayar);
Son yazdığım kod.
Git'te bunu buldum. İncele bi' kanki;
Kod:
// increase connection limit to fast download
System.Net.ServicePointManager.DefaultConnectionLimit = 256;

//var path = new MinecraftPath("game_directory_path");
var path = new MinecraftPath(); // use default directory

var launcher = new CMLauncher(path);

// show launch progress to console
launcher.FileChanged += (e) =>
{
    Console.WriteLine("[{0}] {1} - {2}/{3}", e.FileKind.ToString(), e.FileName, e.ProgressedFileCount, e.TotalFileCount);
};
launcher.ProgressChanged += (s, e) =>
{
    Console.WriteLine("{0}%", e.ProgressPercentage);
};

var versions = await launcher.GetAllVersionsAsync();
foreach (var item in versions)
{
    // show all version names
    // use this version name in CreateProcessAsync method.
    Console.WriteLine(item.Name);
}

var launchOption = new MLaunchOption
{
    MaximumRamMb = 1024,
    Session = MSession.GetOfflineSession("hello"), // Login Session. ex) Session = MSession.GetOfflineSession("hello")

    //ScreenWidth = 1600,
    //ScreenHeigth = 900,
    //ServerIp = "mc.hypixel.net"
};

//var process = await launcher.CreateProcessAsync("input version name here", launchOption);
var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.15.2", launchOption); // vanilla
// var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.12.2-forge1.12.2-14.23.5.2838", launchOption); // forge
// var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.12.2-LiteLoader1.12.2"); // liteloader
// var process = await launcher.CreateProcessAsync("fabric-loader-0.11.3-1.16.5") // fabric-loader

process.Start();


var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.15.2", launchOption)
String türünde sayıları giriyor ve launchOption adında değişken belirtiyor.
 
Git'te bunu buldum. İncele bi' kanki;
Kod:
// increase connection limit to fast download
System.Net.ServicePointManager.DefaultConnectionLimit = 256;

//var path = new MinecraftPath("game_directory_path");
var path = new MinecraftPath(); // use default directory

var launcher = new CMLauncher(path);

// show launch progress to console
launcher.FileChanged += (e) =>
{
    Console.WriteLine("[{0}] {1} - {2}/{3}", e.FileKind.ToString(), e.FileName, e.ProgressedFileCount, e.TotalFileCount);
};
launcher.ProgressChanged += (s, e) =>
{
    Console.WriteLine("{0}%", e.ProgressPercentage);
};

var versions = await launcher.GetAllVersionsAsync();
foreach (var item in versions)
{
    // show all version names
    // use this version name in CreateProcessAsync method.
    Console.WriteLine(item.Name);
}

var launchOption = new MLaunchOption
{
    MaximumRamMb = 1024,
    Session = MSession.GetOfflineSession("hello"), // Login Session. ex) Session = MSession.GetOfflineSession("hello")

    //ScreenWidth = 1600,
    //ScreenHeigth = 900,
    //ServerIp = "mc.hypixel.net"
};

//var process = await launcher.CreateProcessAsync("input version name here", launchOption);
var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.15.2", launchOption); // vanilla
// var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.12.2-forge1.12.2-14.23.5.2838", launchOption); // forge
// var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.12.2-LiteLoader1.12.2"); // liteloader
// var process = await launcher.CreateProcessAsync("fabric-loader-0.11.3-1.16.5") // fabric-loader

process.Start();
Hocam şimdi kendi kodumda string değerrini neryee atayım? Ve aynı zamanda new ifadesi sorununu nasıl çözerim. Çok bir şey anlamadım kodlara bakınca.
 
Hocam şimdi kendi kodumda string değerrini neryee atayım? Ve aynı zamanda new ifadesi sorununu nasıl çözerim. Çok bir şey anlamadım kodlara bakınca.
Ben de anlamadım ama
var process = await launcher.CreateProcessAsync("1.15.2", launchOption);

Şu kısımda string türünde 1.52.2 değerini giriyor ve launchOption değişkenini ekliyor.
 

Geri
Yukarı