Şimdi o dönen soyut objenin arkasına bir plane atmış kendisi, yakınlığını - uzaklığını deneyerek bulacaksın. Sonrasında sol tarafa bir kırmızı ışık koymuş area light olandan. Sağ üst kısma da beyaz ya da hafif mavi bir ışık koymuş. Arkaya plane koymuştuk dikey bir şekilde ve oradaki ışıklar da zaten plane'e yansıyacağı için videodaki görüntü oluşacak. Birebir olması şart değil, ama uğraşırsan birebir elde edebilirsin. Işıklandırma mantığı bu şekilde.
Diğer sorunun yanıtı ise; render settings tıklayın > output penceresine gelin > alt tarafta frame range yazar onun yanında current frame seçili ise var olan kareyi yalnızca render alır. All frame dersen tüm kareleri render alır. Bunu MP4 gibi video formatı olarak kaydetmek istiyorsan, solda save penceresi içerisinden formatı değiştirebilirsin. Ancak burada kullandığın sürüm önemli. Video olarak kaydetme R16'dan sonra geldi diye biliyorum. Kolay gelsin, iyi çalışmalar.