İnceleme CoD MW2 2022

Techno34

Decipat
Katılım
29 Ocak 2022
Mesajlar
1.320
Makaleler
4
Çözümler
1
Selam, çok kısa ve görsel koymadan hikaye, oynayış, yenilikler, ve artı -eksilerinden bahsedeceğim.
Öncelikle oyun 4.30-.5 saat arasında bitiyor.
Hikayeye geçecek olursak hikayemiz Arap olan hassan isimli karakterin füzelerini bulmakla başlıyor. Sonra bulunan füzelerin Amerikalı'lara ait olduğu anlaşılıyor. Ve hikaye böyle devam ediyor.(klasik hollywood tarzında hikaye)
Oyun boyunca Cartell'ler Ruslar, shodow Company ve araplar ile savaşıyoruz.
İlk MW2'deki shepherd ve onun illegal ordusu bu oyunda da var ve Shepherd'ın ne olduğunu biliyoruz zira bu oyunda da çizgisinden şaşmıyor beyefendi
Her neyse. Grafikler ve ara sahneler harika. Vuruş hissiyatı ve sesler çok güzel ayrıca oyuna yeni bir mini craft sistemi eklenmiş oyunun bazı bölümlerinde kullanıyoruz. Bunun haricinde aman aman yenilik yok. Bölüm tasarımına ve bölümlere gelecek olursak MW, MW2 ve MW3'ten en sevilen bölümleri alıp biraz yenileyip önümüze koymuşlar. Sevilen görevleri tekrar yapıyoruz yani. Ayrica bu oyunda alehandro(Meksika'lı. Adını yanlış yazmışım sanırım) isimli bir karakter ile tanışıyoruz ve bariz oyunu taşıyor. Soap, price hep geride kalmış Meksika'lı komutan ve ghost hep önde. Final kısmı kötü olmakla birlikte beter bir final değil. Ayrica final sahnesinde 3.oyunun geleceği çok açık. Özetle oyun MW(2020),Black Ops Cold War ve Vanguard'dan çok daha iyi olmasına rağmen beklentilerimin altında. Oyunu izleyip veya oynayıp gerisine siz karar verirsiniz. Bu oyuna puanım 80/100
+Craft sistemi, yenilikçi 2 görev vuruş hissi bölüm tasarımları, nispeten uzun hikaye
-Hollywood tarzı hikâye, ölen kişileri geri getirmek hiç hoş değil, soap ve price çok arka planda kalmış, aynı bölümleri tekrar oynamak, güzel olmayan bir final.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Sanırım campaign DLC'si gelecek oyuna, öyle bir haber görmüştüm bir yerde. Yüksek ihtimal Shepherd ile DLC içinde hesaplaşacağız. Son oyunda yine Makarov üstüne olacak.
 
Satış riski almamak için sırtını başarılı olmuş olan oyunlarının isimlerine dayayan ve günümüzde her yıl 70 dolar ödenen bir çevrimiçi FPS oyunu makinesine dönüşen Activision'dan başarılı bir iş beklemek şu anda mümkün değil.
 
Satış riski almamak için sırtını başarılı olmuş olan oyunlarının isimlerine dayayan ve günümüzde her yıl 70 dolar ödenen bir çevrimiçi FPS oyunu makinesine dönüşen Activision'dan başarılı bir iş beklemek şu anda mümkün değil.

Aynen öyle sırf satamayız diye korktular o yüzden. Soap, ghost, price olmasa bu oyun satmazdı.
 

Geri
Yukarı