Çözüldü GTA 4 "Seculauncher failed to start application 2000" Hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

mevsres

Kilopat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
Makaleler
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar GTA 4 yükledim sistemime. Hani Razor 1911 yazısı geldikten sonra açılması lazım ya, orada bu hatayı alıyorum "Seculauncher: failed to start application 2000"

Sizce çözümü nedir bu işin ne yapmalıyım?

Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Sorun eksik DLL dosyasından kaynaklanıyor. Oyunla birlikte gelen Visual C++ 2005'in sorunsuz kurulması gerekiyor. Windows'ta izin sorunu olduğundan kurulum başarısız oluyor ve oyun açılmıyor.

Q: I get the error message 'SecuLauncher: failed to start application. [2000]'
A: Please note that this is a common issue when the Visual Studio C++ redistributable and/or Microsoft .NET Framework 3.5 was not installed properly.

1. To solve the issue, please open your Windows Explorer/My Computer and switch to the following directory on the
    'Grand Theft Auto IV' Disc #1: e.g. E:\GTAIV\Redistributable\.

If you own the Steam download version, please open your installation path of 'Grand Theft Auto IV':
    e.g. C:/Progra...steamapps/common/grand theft auto iv/installers.

In that folder you will find a file called 'vcredist_x86.exe'. Please execute this application and follow the installation wizard.

2. Please also download and install the latest version of Microsoft .NET Framework 3.5.

After you have successfully installed the Visual Studio C++ redistributable and Microsoft .NET Framework 3.5 please perform the recommended reboot. 'Grand Theft Auto IV' should start fine now.
Sorunu PatchMyPc programı ile çözdüm oradan Visual C++ 2005'i tekrardan kurdum Windows 10'a geçmeme gerek kalmadı.

Son düzenleyen: Moderatör:
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Geri
Yukarı