Crysis 2 oynarken çok zorlanıyorum

Oyunun sadece grafikleri yenilendi. Oyunun mekanikleri halen eski, yani düşmanlar sizin belirli alanlara girdikçe rastgele bir yerlerden çıkıyorlar. Atıyorum sol taraftan ilerlediniz ve karşınızda çıkan 10 düşmanı öldürdünüz. Ama gitmediğiniz diğer yollara gidince tekrar düşman çıktığını göreceksiniz. Eski oyunlarda genellikle düşmanlar bu mantıkla ortaya çıkarlardı. Mafia 1 veya Max Payne oyunları bunlara örnek gösterilebilir. Sadece AAA oyun oynayan yani güncel ve olabildiğince her kullanıcıya göre yapılan oyunlar kadar basit olmazlar.

Eski oyunların tek avantajı eğer ilerlemeniz gereken bir yere gitmediyseniz sürekli düşman gelmiyor. Her bölümde yollar için önceden belirlenmiş düşman sayısı var. Atıyorum A bölümünün 3 yolu var. Bu yollarda toplam 45 tane düşman çıkıyor. Bu asla değişmiyor.

Bir de Crysis'in bence en kötü özelliklerinden biri zırhların gereksiz güçlü olması. Bu ilk oyunda da benzerdi. Sırf bu yüzden asla Doom, Half-Life, CoD gibi oyunlar ile oynanışta kıyaslanmaz. Çünkü vuruş hissi diye geçen şeyi felaket baltalayan kötü bir tasarım. Bazen düşmana 30 mermi boşaltınca öldüremiyordunuz. Mümkün oldukça kafalarına vurmaya çalışın. Uzaylıların zayıf noktalarını hatırlamıyorum. Galiba dürbün ile bakınca belirtiyordu.

Savaşa girmeden düşmanları işaretleyin ve zayıf noktalarına hedef alın.

Görünmez oynayacaksan da sabırlı olmanız gerekiyor. Bitmeye yakın bir yere pusup enerji doldur ve devam et. Ama her türlü bir yerde savaşmanız gerekiyor. Uzaylıları mümkün oldukça öldürerek puan toplayın ve giysinin özelliklerini açın. Sonra kendinize uygun özellikler ile oynayın.
 
Oyunun sadece grafikleri yenilendi. Oyunun mekanikleri halen eski, yani düşmanlar sizin belirli alanlara girdikçe rastgele bir yerlerden çıkıyorlar. Atıyorum sol taraftan ilerlediniz ve karşınızda çıkan 10 düşmanı öldürdünüz. Ama gitmediğiniz diğer yollara gidince tekrar düşman çıktığını göreceksiniz. Eski oyunlarda genellikle düşmanlar bu mantıkla ortaya çıkarlardı. Mafia 1 veya Max Payne oyunları bunlara örnek gösterilebilir. Sadece AAA oyun oynayan yani güncel ve olabildiğince her kullanıcıya göre yapılan oyunlar kadar basit olmazlar.

Eski oyunların tek avantajı eğer ilerlemeniz gereken bir yere gitmediyseniz sürekli düşman gelmiyor. Her bölümde yollar için önceden belirlenmiş düşman sayısı var. Atıyorum A bölümünün 3 yolu var. Bu yollarda toplam 45 tane düşman çıkıyor. Bu asla değişmiyor.

Bir de Crysis'in bence en kötü özelliklerinden biri zırhların gereksiz güçlü olması. Bu ilk oyunda da benzerdi. Sırf bu yüzden asla Doom, Half-Life, CoD gibi oyunlar ile oynanışta kıyaslanmaz. Çünkü vuruş hissi diye geçen şeyi felaket baltalayan kötü bir tasarım. Bazen düşmana 30 mermi boşaltınca öldüremiyordunuz. Mümkün oldukça kafalarına vurmaya çalışın. Uzaylıların zayıf noktalarını hatırlamıyorum. Galiba dürbün ile bakınca belirtiyordu.

Savaşa girmeden düşmanları işaretleyin ve zayıf noktalarına hedef alın.

Görünmez oynayacaksan da sabırlı olmanız gerekiyor. Bitmeye yakın bir yere pusup enerji doldur ve devam et. Ama her türlü bir yerde savaşmanız gerekiyor. Uzaylıları mümkün oldukça öldürerek puan toplayın ve giysinin özelliklerini açın. Sonra kendinize uygun özellikler ile oynayın.
Vuruş hissiyatı gerçekten çok kötü bu konuda katlıyorum. Uzaylıların zayıf noktaları ise genelde kafasının arkasındaki jel gibi bölge oluyor. Pompalı alıp gizlice arkasına geçip tek atabiliyorsunuz.
 

Geri
Yukarı