CS:GO ajan büyüklüğü vurmayı kolaylaştırır mı?

Ajan almayi dusunuyorum ama alacagim ajan bayağı büyük bu rakibin vurmasini kolaylaştırır mı?
Hayır aksine bazı ajanlar daha da zorlaştırır.
Hayır kolay olmuyor, her şey daha geniş göründüğü için sadece öyle hissediyorsun fakat sensitivity'ni bile etkiliyor çözünürlük ve oran değişimi. Yani baştan beri öyle oynamıyorsan o çözünürlüğe ve orana geçmek saçma olur. Hiç bir avantajı yok, aksine dezavntajı var çünkü 4:3'te daha az alan görüyorsun.
[/ISPOILER]

Emin ol arada çok fark var, evet görüş alanını etkiliyor ama karakterleri 2 kat büyütüyor resmen.
1617622647047.png
 
Rakibin dengesini bozar. Bir çok profesyonel sporcu çok kızıyordu. Kafasında kask var diyelim. Siz aimi kaska tutuyorsunuz fakat mermi adamı yalıyor. E spor maçlarında da kimse farklı karakter kullanmaz. Orijinal karekterler kullanılır. Bu farkı hard Core oyuncular anlayabilir.
 
Bilmeden konuşmayın lütfen mesela 16:9 iken 5 piksel yer kaplıyorsa karakter 4:3 de 8 piksel.
Türkçe sözlük açıp "oran" kelimesinin anlamına bakmanı tavsiye ederim. Karakter büyüyünce diğer şeyler de büyüyor, ve her şeyi sadece daha büyük görmüş oluyorsun, aynı şeyi kafanı ekrana yaklaştırarak da yapabilirsin.
Hayır aksine bazı ajanlar daha da zorlaştırır.


Emin ol arada çok fark var, evet görüş alanını etkiliyor ama karakterleri 2 kat büyütüyor resmen.
Eki Görüntüle 958722
Sanırım çoğu kişi anlamıyor, burada her şey belirli oranda büyüyor. Sadece görmeniz kolaylaşır o kadar, vuracağın alan büyümüyor yani. Her şey büyüdüğü için öyle görüyorsun sadece.
 
Aynen kardeşim, sen oranı 4:3 yapınca sadece düşmanlar genişliyor ve hitboxları büyüyor. Oyun dosyalarını modifiye etmiş oluyorsun, bravo şu an oyunu kırdın.
 
Aynen kardeşim, sen oranı 4:3 yapınca sadece düşmanlar genişliyor ve hitboxları büyüyor. Oyun dosyalarını modifiye etmiş oluyorsun, bravo şu an oyunu kırdın.

Hocam neden hala inatla kaybettiğiniz bir savaşı devam ettiriyorsunuz. CS:GO'da 4:3 oynayan ile 16:9 oynayan arasında adam vurmak açısından fark var bu çok basit ve anlaması zor bir şey değil bir ekranda 50pixel yer kaplayan bir nesneyi vurmak mı daha kolay onun yarısı 25pixel yer kaplayan bir nesneyi vurmak mı daha kolay CS:GO oyuncularının %98i boşuna 4:3 de oynamıyorlar.
 
Çoğu kişi yanlış bilgi vermiş. Gereksiz inatlaşılmış, Youtube'da tonlarca video var.
Mantık kısaca şu:
  • 4x3 oynarken karekter modeli büyür fakat 16x9'a nazaran karakter daha hızlı hareket eder.
  • 16x9 oynarken karakter modeli daha küçük olur ama 4x3'e nazaran daha yavaş hareket eder.

Pro oyuncuların 4x3 oynamasının ilk nedeni alışılmışlık ayrıca 4x3 düşük çözünürlükte açılan oyun çok büyük fps değerlerine ulaşır ve Frame Time'ları büyük ölçüde küçülmüş olur yani oyun olabileceği en yüksek akıcılığa ulaşır.
 
Aynen kardeşim bu yüzden pro oyuncular 4:3 oynuyor.
Bu tamamen tercih meselesidir. O zaman pro oyuncular belirli bir sensitivity'de oynuyor diye biz de aynısını oynayalım, güzel mantıkmış. Adam 4:3 stretched oynadıysa eskiden, ona alışmıştır bu kadar basit. Hayır yani oyunun nasıl çalıştığını bilmesek inanacağız fakat sen gerçekten 4:3 yapınca her şeyin aynı oranda büyüdüğü için hiç bir şeyin değişmediğinin gerçekten farkında değilsin. Her şey sağa ve sola genişlediği için mouse hareketlerin de aynı oranda sağa ve sola hızlanmış oluyor, yani seni de etkiliyor bu değişim, yani her şey yatay eksende hem genişliyor hem de daha hızlı oluyor. Tek avantajın daha fazla fps almak. Umarım anlamışsındır.
Hocam neden hala inatla kaybettiğiniz bir savaşı devam ettiriyorsunuz. CS:GO'da 4:3 oynayan ile 16:9 oynayan arasında adam vurmak açısından fark var bu çok basit ve anlaması zor bir şey değil bir ekranda 50pixel yer kaplayan bir nesneyi vurmak mı daha kolay onun yarısı 25pixel yer kaplayan bir nesneyi vurmak mı daha kolay CS:GO oyuncularının %98i boşuna 4:3 de oynamıyorlar.
Yalnız o nesne gerçekten büyümüyor, sadece her şeyi sağa ve sola büyütüyorsun, buna kendi crosshairinin olduğu bölge de dahil, yani mouse hareketini de etkiliyor. Ayrıca sağdan sola koşan birisini çok daha hızlı göreceğin için hiç bir avantaj elde etmiyorsun.
Çoğu kişi yanlış bilgi vermiş. Gereksiz inatlaşılmış, Youtube'da tonlarca video var.
Mantık kısaca şu:
  • 4x3 oynarken karekter modeli büyür fakat 16x9'a nazaran karakter daha hızlı hareket eder.
  • 16x9 oynarken karakter modeli daha küçük olur ama 4x3'e nazaran daha yavaş hareket eder.

Pro oyuncuların 4x3 oynamasının ilk nedeni alışılmışlık ayrıca 4x3 düşük çözünürlükte açılan oyun çok büyük fps değerlerine ulaşır ve Frame Time'ları büyük ölçüde küçülmüş olur yani oyun olabileceği en yüksek akıcılığa ulaşır.
Sonunda anlayan birisi çıktı, açıkladığın için teşekkürler.
 
4:3 stretch oynarken oluşan genişleme yapay olur. Karakter modelleri ile birlikte her şey genişler. Açıkçası pek bir şey değişmiyor, ayrıca görüş açınız düşüyor. Bununla birlikte oluşan yapay yan gerginlik rakip daha hızlı peekliyor gibi gözükmesine yok açıyor, bazen kişiyi avantajsız duruma sokuyor hal böyle olunca.
16:9 çözünürlüklerde ise, uzak mesafedeki düşmanları daha iyi ayırt edebilirsin, görüş açın daha yüksek olur ve rakip peeklediğinde normal hızda gözükür. Fikrimce 16:9 daha iyi, fakat sırf yılların alışkanlığı var diye 4:3'ü bırakamıyorum.
 

Geri
Yukarı