Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
- Meslek
- Öğrenci
@Talha Çelebi öncelikle cümlelerini noktalama işaretleri kullanarak ayır, anlam karmaşası oluşturuyorsun.
İkinci olarak, Source oyun motoru evet çok stabil değil fakat Source oyun moturunda FPS limitini kaldırırsan oyun motoru anlamsız bir biçimde lineer değil, sürekli dalgalanan bir FPS grafiği çiziyor. Bunu binde birlik ve milyondaki birlik frame droplarını ölçerek görebilirsin.
Üçüncü olarak, kafanı her çevirdiğin oyunda FPS drop yersin. Çizilecek ve raster render alınacak öğeler değiştiği için drop gayet normal. Bu CS:GO'da sen 400-500 FPS aldığın için 10-20 gibi değerler gözüne batar halde durur. Aynı şey GTA 5 veya başka bir oyun için geçerli. Ama sen orada 400-500 gibi değerler yerine 40-50 FPS değerleriyle uğraştığın için o dalgalanma 10-20 değil 1-2 şeklinde olur çoğunlukla. Aradaki orantıyı fark etmişsindir umarım. Biri 500 iken 20 FPS drop yerken diğeri 50 FPS iken 2 FPS drop yiyor.
İkinci olarak, Source oyun motoru evet çok stabil değil fakat Source oyun moturunda FPS limitini kaldırırsan oyun motoru anlamsız bir biçimde lineer değil, sürekli dalgalanan bir FPS grafiği çiziyor. Bunu binde birlik ve milyondaki birlik frame droplarını ölçerek görebilirsin.
Üçüncü olarak, kafanı her çevirdiğin oyunda FPS drop yersin. Çizilecek ve raster render alınacak öğeler değiştiği için drop gayet normal. Bu CS:GO'da sen 400-500 FPS aldığın için 10-20 gibi değerler gözüne batar halde durur. Aynı şey GTA 5 veya başka bir oyun için geçerli. Ama sen orada 400-500 gibi değerler yerine 40-50 FPS değerleriyle uğraştığın için o dalgalanma 10-20 değil 1-2 şeklinde olur çoğunlukla. Aradaki orantıyı fark etmişsindir umarım. Biri 500 iken 20 FPS drop yerken diğeri 50 FPS iken 2 FPS drop yiyor.